حل مشکل آنتن دهی اینترنت دانش‌آموزان روستای بلوکات رودبار

رسانه کلیک - پس از انتشار تصاویری از دانش‌آموزان روستای بلوکات شهرستان رودبار مبنی بر مشکل آنتن‌دهی ، اکنون همراه اول اقدام به برطرف کردن این مشکل کرده است. 

حل مشکل آنتن دهی اینترنت دانش‌آموزان روستای بلوکات رودبار

پس از انتشار خبر مشکل اینترنت دانش‌آموزان روستای بلوکات شهرستان رودبار استان گیلان در فضای مجازی خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر شد که نشان می‌داد این دانش‌آموزان برای دریافت آنتن‌دهی مناسب برای آموزش مجازی باید تا حاشیه جاده بروند و آن‌جا بنشینند.

هم‌اکنون اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد در پی اعلام مشکل اینترنت دانش‌آموزان روستای بلوکات شهرستان رودبار که موجب شده بود دانش‌آموزان این روستا برای استفاده از کلاس‌های غیرحضوری خود تا کنار جاده بیایند، با همکاری تیم های فنی همراه اول، نقش اول کیفیت و مخابرات استان گیلان این مشکل برطرف شد.

انجام درایوتست، اعزام تیم‌های بهینه‌سازی، توسعه و نگهداری جهت بازدید میدانی، نصب و راه‌اندازی آنتن و اضافه کردن تجهیزات سخت‌افزاری در سایت نزدیک روستا برای پوشش مناسب‌تر و تنظیم پارامترهای نرم‌افزاری از اقدامات انجام شده برای برطرف کردن مشکل اینترنت منطقه عنوان شده است.

دو روز پیش تصاویری از دانش‌آموزان روستای بلوکات شهرستان رودبار استان گیلان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که نشان می‌داد دانش‌آموزان برای آموزش مجازی مجبورند در حاشیه جاده بنشینند.

وزیر ارتباطات نیز در پی انتشار این عکس‌ها در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت:

با مدیرکل استان تماس داشتم، به یکی از اهالی روستا که آنجا مغازه دار بود هم زنگ زدم و شرایط را پرس و جو کردم.

به مدیرکل ارتباطات استان دستور دادم امروز شخصا به این روستا مراجعه و تا پایان بهینه سازی جهت آنتن برای پوشش اینترنتی روستا، حق بازگشت به منزل را ندارد.

ارسال نظر