خرید اقساطی از دیجی کالا آغاز شد

رسانه کلیک - خرید اقساطی از دیجی کالا امکان پذیر شد. دیجی کالا به کمک «دیجی‌پی»، پیش ثبت‌ نام طرح خرید اقساطی محصولات را برای کاربران خود آغاز کرد.

خرید اقساطی از دیجی کالا آغاز شد

افرادی که قصد خرید اقساطی محصولات دیجی کالا (اعم از اجناسی که تامین‌کننده آنها خود دیجی‌ کالا باشد یا فروشنده‌های دیگر به جز کالاهای سوپرمارکتی) را دارند، می‌توانند با نصب آخرین نسخه از اپلیکیشن دیجی‌پی به بخش خرید اقساطی مراجعه کرده و ثبت‌نام اولیه برای ورود به این طرح را انجام دهند ( رونمایی از اپلیکیشن دیجی‌پی، محصول حوزه پرداخت موبایلی گروه دیجی‌کالا ).

مراحل ثبت‌ نام اولیه خرید اقساطی از دیجی‌ کالا از طریق دیجی‌ پی محدود به ارائه نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و ذکر حساب یا حساب‌ های بانکی است. حداقل مبلغ خرید باید صد هزار تومان باشد تا وارد چرخه خرید اقساطی شود.

این فرایند نیازی به ضامن ندارد و دیجی‌ پی با دریافت شماره حساب‌ های فعال کاربران، احراز هویت و اعتبارسنجی اولیه را انجام می‌ دهد. اعتبار سنجی اولیه که با سیستم‌های رایج اعتبارسنجی بانکی و سیستم اعتبارسنجی توسعه یافته دیجی‌پی، بر اساس رفتار و سوابق کاربر انجام می‌شود.

خرید اقساطی از دیجی کالا

دیجی کالا از عصر امروز با ارسال پیامک تلاش کرده کاربران فعالش را در جریان این روند قرار دهد. با توجه به افزایش بی رویه قیمت کالاها در کشورمان، انتظار می رود کاربران از این طرح جدید استقبال کنند.

ارسال نظر