فهرست سامانه‌های دانشگاهی با اینترنت رایگان اعلام شد

رسانه کلیک - به منظور حمایت از فرآیند آموزش در کشور، ترافیک سامانه های آموزش مجازی مراکز علمی، دانشگاهی و حوزه های علمیه برای دانشجویان رایگان شد.

فهرست سامانه‌های دانشگاهی با اینترنت رایگان اعلام شد
فهرست سامانه‌های دانشگاهی با اینترنت رایگان اعلام شد این اقدام به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به منظور حمایت حداکثری از فرآیند آموزش دانشجویان و طلاب در شرایط ویژه اقتصادی و اجتماعی ناشی از ادامه شیوع کرونا و بع دلیل چارچوب مسئولیت مدنی وزارت ارتباطات صورت گرفته، امروز این وزارت‌خانه در خبری رایگان کردن تعرفه ترافیک مصرفی سامانه های اموزشی مراکز علمی، دانشگاهی و حوزه های علمیه برای استفاده اساتید، دانشجویان و طلاب را تایید و فهرست این مراکز را اعلام کرد.
بر اساس این گزارش، این امکان با مشارکت اپراتورهای مخابراتی بر اساس اطلاعات دریافتی از متولیان امر آموزش فراهم شده است.
بررسی فهرست سامانه‌های دانشگاهی با اینترنت رایگان ، از طریق آدرس وبسایت این وزارت‌خانه ، امکان پذیر است.
ذکر این نکته ضروری است که برای مراکز آموزشی که مشخصات آنها در سامانه مذکور درج نشده، امکان ثبت نام و درج اطلاعات توسط مدیر فناوری آن مرکز، در آدرس مذکور میسر است.

بر همین اساس به گفته معاون وزیر ارتباطات در اینستاگرام نوشت: رایگان سازی تعرفه ترافیک سامانه های آموزش مجازی مراکز آموزش عالی کشور را مانند ترم قبل به صورت جدی در دستور کار داریم.

وی گفت: برای حسن انجام کار سامانه ای آماده کردیم که امکان مراجعه به سامانه و انجام فرآیند ثبت نام برای همه دانشگاه ها، مراکز آموزشی و حوزوی تا ۳۰ مهرماه سال جاری میسر است.

معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد: در صورتی که مشخصات فنی سامانه های مورد نظر در لیست دانشگاه ها و مراکز تایید شده درج نشده است مدیران فناوری مراکز علمی می توانند نسبت به انجام فرایند ثبت نام اقدام کنند.

ارسال نظر