مدیر عملیات تپسی خبر داد: تا چند ماه آینده افزایش قیمت نخواهیم داشت

رسانه کلیک - با توجه به بالا رفتن قیمت بنزین، هومن دمیرچی مدیر عملیات و از بنیانگذاران تپسی اعلام کرد حداقل تا چند ماه افزایش قیمت نخواهیم داشت.

مدیر عملیات تپسی خبر داد: تا چند ماه آینده افزایش قیمت نخواهیم داشت

دمیرچی در ابن رابطه گفت: «طی یک و نیم سال گذشته جلسات کارشناسی در این باره انجام شده بود و تخصیص سهمیه بنزین به تاکسی‌های اینترنتی ماحصل تلاشی است که در همین جلسات انجام شده است. اتفاق خوبی که خوشبختانه هم‌اکنون رخ داده، اراده ای است که برای اختصاص دادن بنزین به تاکسی‌های اینترنتی شکل گرفته است. سهمیه به این شرط به تاکسی‌های اینترنتی تعلق گرفته که شرکت‌های حمل و نقل اینترنتی افزایش نرخ کرایه نداشته باشند.»

دمیرچی افزود: «رانندگانی که پیمایش آن‌ها در تاکسی‌های اینترنتی از مجموع ۲۰۰ کیلومتر بیشتر باشد، ما به التفاوت قیمت آزاد و سهمیه‌ای به ازای پیمایشی که داشته‌اند، به آن‌ها پرداخت می‌شود. در سیستمی که داریم، پیمایش رانندگان از مبدا به مقصد کاملا مشخص است و ما میزان پیمایش در طول ماه را به دستگاه‌های مربوطه گزارش می‌دهیم تا ما به التفاوت مورد محاسبه قرار گیرد و سهمیه رانندگان مشخص شود. لازم به ذکر است؛ میزان پیمایش، شماره پلاک ماشین و کدملی راننده تنها اطلاعاتی است که به دستگاه‌ها ارجاع داده می‌شود و اطلاعات دیگری مخابره نخواهد شد.»

وی در خصوص این‌که چقدر می‌توان روی قول عدم افزایش نرخ کرایه‌ تاکسی‌های اینترنتی حساب کرد، گفت: «سیاست ما افزایش کرایه حداقل در کوتاه مدت و طی چند ماه آتی نیست، اما باید زمان بگذرد تا ببینیم میزان تورم به چه شکل پیش می‌رود و به تغییر سیاست نیاز است یا نه.»

مدیر عملیات تپسی در پایان تاکید کرد: «رانندگان نگران واریز اعتبار هستند که ما اعلام می‌کنیم قطعا اولین سهمیه اعتبار خرید بنزین آخر آذرماه به کارت آن‌ها واریز شود. رانندگان بدون نگرانی از این مسئله سفرهای‌شان را بروند و بدانند بر اساس سهمیه‌ای که برای آن‌ها در نظر گرفته شده، اعتبار دریافت خواهند کرد.»

ارسال نظر