با نرم افزار موبایلی «ساده پرداخت» حساب های خود را مدیریت کنید

رسانه کلیک - در جریان بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ اپلیکیشن ساده پرداخت در سالن الکامپ استارز معرفی شد. این نرم افزار انجام تراکنش های بانکی را برای کاربران آسان می کند.

با نرم افزار موبایلی «ساده پرداخت» حساب های خود را مدیریت کنید

الکامپ 97 امروز صبح در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و شاهد رونمایی از نرم افزارهای کاربردی در این رویداد بین المللی بودیم. یکی از اپلیکیشن هایی که توجهات بسیاری را به خود جلب کرده کاربران را در زمینه مدیریت حساب های بانکی یاری می رساند. با یک امتحان ساده می توانید از کاربران همیشگی این اپلیکیشن باشید. امکانات زیادی در اپلیکیشن «ساده پرداخت» وجود دارد.

پرداخت قبوض مختلف و جریمه را می توانید یکجا پرداخت کنید. با چند حرکت ساده شارژ یا بسته اینترنتی بخرید و موجودی حساب بگیرید.

از دیگر امکانات این برنامه می توان به انتقال وجه بدون محدودیت ریالی و کارمزد اشاره کرد که مشکل خیلی ها را حل می کند. همچینین با اپلیکیشن ساده پرداخت می توانید با تعریف یک صندوق شخصی تمامی حساب های خود را مدیریت کنید.

امکان کمک به خیریه ها هم در این برنامه وجود دارد. این برنامه را می توانید از طریق کافه بازار یا سیب اپ دانلود کنید یا به سایت www.sadepardakht.com مراجعه کنید.

ارسال نظر