وزیر ارتباطات به کمپین توقف حذف اپ‌های ایرانی از اپ استور پیوست

رسانه کلیک –  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی به صورت رسمی در توییتر به  کمپین جلوگیری از حذف اپ‌های ایرانی از اپ استور پیوست و اعتراض خود را نسبت به تحریم‌های اپل برای اپلیکیشن‌های کسب و کارهای اینترنتی ایرانی بزرگ نشان داد.

وزیر ارتباطات به کمپین توقف حذف اپ‌های ایرانی از اپ استور پیوست

به گزارش کلیک ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی به صورت رسمی و طی یک توییت با استفاده از هشتگ StopRemovingIranianApps# به کمپین جلوگیری از حذف اپ‌های ایرانی از اپ استور پیوست و اعتراض خود را نسبت به تحریم‌های اپل برای اپلیکیشن‌های کسب و کارهای اینترنتی ایرانی بزرگ نشان داد و گفت: فناوری اطلاعات باید برای بهتر و راحت‌ترکردن زندگی انسان‌ها مورد استفاده قرار بگیرد نه اینکه ابزاری برای تبعیض بین کشورها باشد.

این در حالی است که صبح امروز، جهرمی نسبت به گزارش منتشر شده در نیویورک تایمز و ادعاهای کمپانی اپل مبنی بر اجرای قوانین مربوط به تحریم‌های ایران و عدم توانایی اپل برای قرار گرفتن اپلیکیشن‌های ایرانی در اپ استور واکنش داد و گفت: پاسخ شرکت اپل در خصوص عدم میزبانی از اپهای کشورهای تحریم شده دقیق نیست.

گفتنی است که محمد جواد آذری جهرمی چندی پیش با اشاره به حذف اپلیکیشن‌های ایرانی در فروشگاه اپ استور گفت: ۱۱ درصد از سهم بازار گوشی ایران متعلق به شرکت اپل است. احترام به حقوق مصرف کننده امروزه یک اصل است که اپل رعایت آن را رعایت نکرده است. حذف اپها را پیگیری حقوقی میکنیم.

ارسال نظر