سوتی شیائومی در افشای مشخصات گوشی ردمی 10

مشخصات ردمی 10 در وبلاگ رسمی شیائومی هرچند خیلی زود از فضای آنلاین حذف شد، اما این اشتباهات هرگز از چشم اصحاب رسانه پنهان نمی‌ماند!

سوتی شیائومی در افشای مشخصات گوشی ردمی 10

افشای مشخصات ردمی 10

کمپانی شیائومی در حال حاضر در صدر جدول سازندگان گوشی هوشمند قرار دارد. این کمپانی چینی به تازگی و البته به اشتباه (!) مشخصات گوشی ردمی 10 را در وبلاگ خود به نمایش گذاشت و خیلی زود آن را حذف کرد.

ناگفته نماند که پیش از این رونمایی، یک فروشنده سنگاپوری نیز قبلا به برخی از مشخصات گوشی آینده شیائومی اشاره کرده بود. در ادامه مطلب با بررسی این مشخصات همراه ما باشید.

گوشی ردمی 10 به نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی متغیر 90 هرتزی مجهز است. نرخ نوسازی بسته به محتوای نشان داده شده روی نمایشگر تغییر پیدا می‌کند و روی عملکرد باتری تأثیر می‌گذارد.

محصول آینده شیائومی به باتری 5000 میلی‌آمپر بر ساعتی مجهز بوده و از فناوری شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی در بسته‌بندی خود، یک شارژر 22.5 واتی دارد.

از جمله مشخصات داخلی ردمی 10 می‌توان به تراشه هلیو G88، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد. اسکنر اثر انگشت نیز به عنوان روش تشخیص بیومتری در کناره این دستگاه قرار گرفته است.

سیستم دوربین چهارگانه در پنل پشتی شامل لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی، لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می‌شود. در پنل جلویی نیز دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی درون یک حفره کوچک جاسازی شده است.

گوشی Redmi 10 به طور پیش‌فرض از رابط کاربری MIUI 12.5 استفاده می‌کند که مبتنی بر اندروید 11 است. ظاهر این محصول جذاب‌تر از مدل‌های قبلی بوده و هنوز جزئیات مربوط به قیمت آن در دسترس نیست.

در حال حاضر، شیائومی به لطف قیمت‌گذاری مناسب محصولات خود و فروش عمده آن‌ها در کشور بزرگ هندوستان توانسته جایگاه نخست در جدول بهترین سازندگان گوشی هوشمند را از آن خود کند.

همچنین بخوانید: شیائومی بازار تلفن‌های هوشمند را از چنگ سامسونگ درآورد!

ارسال نظر