تاریخ عرضه میکس فولد 2 شیائومی لو رفت

بسیاری از کاربران منتظر رونمایی از نسل دوم گوشی‌های انعطاف‌پذیر شیائومی هستند. به عنوان یک خبر خوب، تاریخ عرضه میکس فولد 2 لو رفته است.

تاریخ عرضه میکس فولد 2 شیائومی لو رفت

تاریخ عرضه میکس فولد 2

تاریخ عرضه گوشی انعطاف‌پذیر میکس فولد 2 شیائومی توسط یک افشاگر معروف لو رفته است.

نخستین گوشی انعطاف‌پذیر شیائومی به نام Mix Fold سال گذشته عرضه شد. حال به نظر می‌رسد کمپانی چینی آماده رونمایی از نسخه جانشین این مدل، با نام میکس فولد 2 است.

یک گزارش جدید از افشاگر معروفی به نام Digital Chat Station به تاریخ عرضه میکس فولد 2 اشاره می‌کند. به گفته این منبع خوش‌سابقه، نسل دوم گوشی‌های انعطاف‌پذیر شیائومی به احتمال زیاد در سه ماهه دوم سال جاری رونمایی می‌شوند.

همچنین بخوانید: مشخصات و قیمت گوشی‌های سری ردمی نوت 11 شیائومی با طراحی خاص

به بیان بهتر، مشخصات گوشی میکس فولد 2 تا قبل از ماه ژوئن به طور کامل اعلام می‌شود. با این حال، گفته می‌شود این محصول ممتاز به نمایشگر 8.1 اینچی با رزولوشن 2K مجهز است. همچنین هر دو پنل داخلی و خارجی از ریفرش ریت بالایی پشتیبانی می‌کنند.

طبق گزارش‌های مختلف، شیائومی از نمایشگر LTPO در گوشی انعطاف‌پذیر جدید خود استفاده می‌کند. پس می‌توان انتظار نرخ تازه‌سازی انطباقی را از میکس فولد 2 داشت.

گوشی انعطاف‌پذیر هوشمند Mix Fold 2 با جدیدترین پردازنده اسنپدراگون 8 Gen 1 عرضه می‌شود. شیائومی یک باتری بزرگی را در این محصول جاسازی کرده که از شارژ سریع و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

بد نیست بدانید کمپانی چینی به تقلید از سامسونگ قصد دارد علاوه بر گوشی فولد، از یک انعطاف‌پذیر دیگر به نام Mix Flip رونمایی کند.

ارسال نظر