تماشا کنید: نمونه حیرت انگیز سوپر اسلوموشن گوشی سامسونگ گلکسی S9

رسانه کلیک - سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2018 از پرچمداران خود با قابلیت های جدیدی رونمایی کرد. نمونه سوپر اسلوموشن گوشی سامسونگ گلکسی S9 به تازگی منتشر شده که در نوع خود بسیار جالب است.

تماشا کنید: نمونه حیرت انگیز سوپر اسلوموشن گوشی سامسونگ گلکسی S9

سونی اولین شرکتی بود که قابلیت سوپر اسلوموشن را به گوشی های هوشمند خود اضافه کرد. این برند ژاپنی همراه با معرفی اکسپریا XZ پریمیوم از سنسور 1000 فریم بر ثانیه نیز رونمایی کرد که به حافظه اختصاصی مجهز بود. سامسونگ در جدیدترین پرچمداران خود این قابلیت را قرار داده است ( گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در کنفرانس جهانی موبایل رونمایی شدند ).

در حالی که دو پرچمدار جدید سونی، اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 کامپکت قادر به ثبت ویدیوهای صحنه آهسته 960 فریم بر ثانیه با رزولوشن 1080p هستند، گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس چنین کاری را در رزولوشن 720p انجام می دهند ( اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 کامپکت به صورت رسمی معرفی شدند؛ انقلابی در زبان طراحی پرچمداران سونی ). برای مقایسه کیفیت ویدیوهای ضبط شده توسط نمایندگان سونی و سامسونگ باید تا ورود آن ها به بازار صبر کنیم ( قیمت گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس مشخص شد ).

سوپر اسلوموشن گوشی سامسونگ گلکسی اس 9

گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس برخلاف نمونه های سال گذشته تفاوت بیشتری با هم دارند. نسخه بزرگتر علاوه بر استفاده از دوربین دوگانه به 6 گیگابایت رم نیز مجهز شده است. قدرت این دستگاه ها بر اساس بازاری که در آن عرضه می شوند، پردازنده های اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 تامین می کند ( هر آنچه باید درباره سامسونگ گلکسی اس 9 بدانید ).

سامسونگ گلکسی S9 و S9 پلاس تفاوت زیادی با نسل گذشته خود ندارد ( مقایسه گلکسی S9 با گلکسی S8؛ چه چیزهایی تغییر کرده است؟ ). سامسونگ امسال در یکی از دو پرچمدار جدید خود از دوربین دوگانه استفاده کرده است ( مقایسه گلکسی S9 پلاس با گلکسی S8 پلاس ). گلکسی S9 با ویژگی های جالب خود می تواند نظرات کاربران زیادی به سوی خود جذب و آن ها را ترغیب به خرید کند ( 5 دلیل برای اینکه گلکسی S9 بخریم ).

به تازگی نمونه سوپر اسلوموشن گوشی سامسونگ گلکسی S9 منتشر شده که در نوع خود جالب توجه است و برای کاربران می تواند جذابیت بالایی داشته باشد. نمونه سوپر اسلوموشن گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 نشان از قدرت بالای دوربین این دستگاه دارد.

دوربین پرچمداران جدید سامسونگ به ویژگی های جالبی مجهز شده است که برای مثال می توان به دریچه دیافراگم دوگانه اشاره کرد ( دوربین گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس چه ویژگی هایی دارد؟ ).

در ادامه نمونه سوپر اسلوموشن گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 را مشاهده می کنید:

ارسال نظر