سامسونگ هوادارانش را سورپرایز می‌کند

اطلاعات جدید از سری تبلت های گلکسی تب S9 سامسونگ حاکی از عرضه آن‌ها در پنج مدل مختلف هستند. جدیدترین جزئیات این تبلت‌های موردانتظار را در ادامه این متن مطالعه فرمایید.

سامسونگ هوادارانش را سورپرایز می‌کند

سری تبلت های گلکسی تب اس ۹ سامسونگ در شمار موردانتظارترین محصولات این کمپانی هستند که ظرف هفته‌های آینده به‌طور رسمی رونمایی شده و کار خود را در بازار آغاز خواهند کرد.

سورپرایز سامسونگ برای هواداران، گلکسی تب S9 در پنج نسخه مختلف رونمایی خواهد شد

تا به امروز اطلاعات فراوانی از جزئیات مختلف این دستگاه‌ها اعم از مشخصات فنی، رنگ‌بندی و مدل‌های مختلف این تبلت و حتی طراحی ظاهری آن‌ها منتشر شده است؛ به‌طوری که تقریبا هیچ نقطه مبهمی در خصوص این محصولات وجود ندارد!

با این وجود، به‌تازگی، دو افشاگر شناخته‌شده حوزه دستگاه‌های اندرویدی اطلاعات جدیدی را از این تبلت ها فاش کرده‌اند که حاوی جزئیات جذاب و غیرمنتظره‌ای هستند.

بر اساس این اطلاعات، سری Galaxy Tab S9 قرار است در پنج مدل مختلف با مشخصات فنی مختلف و در کلاس قیمتی متفاوت روانه بازار شوند!

گلکسی تب S9؛ پنج مدل، پنج رنگ، دو تاریخ رونمایی!

چندی پیش، انتشار نتایج تست تبلت های گلکسی تب اس ۹ سامسونگ حاکی از رونمایی آن‌ها نه در سه نسخه، بلکه در چهار نسخه مختلف بود!

این اتفاق بسیاری افراد را شگفت‌زده کرد و توجهات زیادی را به این تبلت‌ها معطوف نمود.

با این حال، اطلاعات جدید افشا شده توسط راس یانگ، حاکی از وجود نسخه پنجمی از این تبلت است که قرار است توسط سامسونگ معرفی شود. یانگ البته ادعا کرده که دو مدل از گلکسی تب اس ۹ دیرتر از سایر مدل‌ها رونمایی خواهند شد!

طبق اطلاعات پیشین، سه نسخه اصلی از نسل آینده تبلت‌های سامسونگ، مدل‌های استاندارد، پلاس و اولترا خواهند بود که معرفی آن‌ها در رویداد آنپکد اواخر جولای در شهر سئول انجام خواهد شد.

از سوی دیگر، چهارمین مدل از این تبلت نیز ظاهرا مدل FE بود که مشخصاتی میانرده داشته و در بنچمارک ماه آوریل شرکت کرد.

علاوه بر این، اطلاعات جدید همچنین به حضور نسخه جدیدی از این تبلت تحت نام Galaxy Tab S9 FE+ اشاره دارند که تا به امروز هیچ‌کس از حضور آن خبر نداشت!

بر اساس اطلاعات موجود، نسخه‌های S9 FE و S9 FE+ حدودا دو ماه دیرتر از سایر مدل‌های گلکسی تب اس 9 روانه بازار خواهند شد. با این وجود هنوز هیچ جزئیات دقیقی در خصوص زمان عرضه آن‌ها در دست نیست.

از سوی دیگر، پیش‌بینی می‌شود که مدل‌های اقتصادی‌تر اف ای و اف ای پلاس گلکسی تب S9 در حداقل چهار رنگ (خاکستری، سبز کمرنگ، صورتی کمرنگ و نقره‌ای) معرفی شده و به‌طور گسترده در نواحی مختلف دنیا در دسترس باشند.

از مشخصات فنی تبلت‌های Galaxy Tab S9 چه خبر؟

تا به امروز هیچ اطلاعات دقیقی در خصوص مشخصات فنی مدل‌های Galaxy Tab S9 FE و FE+ در اختیارمان نیست و این دو محصول در حال حاضر دو علامت سئوال بزرگ به شمار می‌روند.

با این وجود، مشخصات فنی و ظاهری مدل‌های معمولی، پلاس و اولترا از این تبلت، همان‌طور که اشاره شد، توسط افراد مختلفی افشا شده است.

جدیدترین و بروزترین مشخصات فنی سری تبلت‌های گلکسی تب S9 توسط Ahmed Qwaider، افشاگر قابل اطمینان اخبار دستگاه‌های سامسونگ منتشر شده است.

بر اساس این اطلاعات، مدل استاندارد از این تبلت قرار است به صفحه نمایش 11 اینچی داینامیک امولد 2X مجهز باشد و از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و باتری 8400 میلی آمپر ساعتی بهره ببرد.

سامسونگ، سال گذشته در گلکسی تب اس 8 از صفحه نمایشی LCD استفاده کرده بود.

از سوی دیگر، هر سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا از Galaxy Tab S9 موفق به کسب استاندارد IP68 برای مقامت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت شده‌اند و قرار است کیفیت صدای خروجی اسپیکر آن‌ها در مقایسه با نسل قبل، 25 درصد بیشتر باشد!

بعلاوه، انتظار می‌رود تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 به کار رفته در خانواده گلکسی تب اس 8 با چیپست‌های اسنپدراگون 8 نسل 2 در سری Galaxy Tab S9 جایگزین شود.

در این میان، شایعه دیگر در خصوص خانواده گلکسی تب اس 9، حذف دوربین ثانویه 6 مگاپیکسلی در نسخه استاندارد است؛ در حالی که مدل‌های S9+ و S9 اولترا در کنار حسگر اصلی ماژول دوربین پشت، از یک دوربین ثانویه دو مگاپیکسلی بهره خواهند برد.

همچنین پیش‌بینی می‌شود که ظرفیت باتری هر سه مدل نیز دقیقا مشابه با پارسال باشد.

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر