سامسونگ به خریداران S22 یک NFT رایگان می‌دهد

شرکت سامسونگ جدیدترین گوشی پرچمدار خود، یعنی S22 را معرفی کرده و قرار است به خریداران این تلفن NFT رایگان جهت یادبود هدیه دهد.

سامسونگ به خریداران S22 یک NFT رایگان می‌دهد

غول فناوری کره‌ای، سامسونگ قرار است به‌تمامی افرادی که گوشی گلکسی S22 را در کره جنوبی پیش‌خرید کنند، یک NFT یادگاری اعطا کند. این NFTها قرار است روی شبکه Theta که یک سرویس پخش ویدئو غیرمتمرکز و مبتنی بر بلاک چین است، عرضه شوند.

گنجاندن NFT در پیش سفارش‌های راهی برای گسترش تبلیغات برای Galaxy S22 سامسونگ است. ظاهرا، این سازنده تلفن همراه از محبوبیت NFTها آگاه است و قصد دارد از آن به نفع خود استفاده کند.

افرادی که تبلت Galaxy Tab S8 را پیش‌خرید کنند نیز می‌توانند این NFTها را دریافت کنند. بنیان‌گذار و مدیرعامل Thete Labs، میچ لیو (Mitch Liu) درباره این NFTها گفت: «همکاری NFT ما با سامسونگ واقعا پذیرش جهانی فناوری بلاک چین Theta را نشان می‌دهد و نقطه عطفی مهمی در رشد بلاک چین اصلی ما برای صنعت ویدئو، رسانه‌ها و سرگرمی است.»

او افزود: «این NFTها مزایای مشتری منحصربه‌فردی برای پیش سفارش پرچمداران سامسونگ ارائه می‌دهند که برای اولین‌بار در صنعت اتفاق می‌افتد. ما قصد داریم به مشتریان گلکسی سامسونگ که دارای این NFT یادبود هستند، مزایای عضویت و امتیازاتی را ارائه دهیم و می‌خواهیم اجتماعی برای اعضای این گروه تشکیل دهیم.»

پیش سفارش Galaxy S22 و Tab S 8 در تاریخ 9 فوریه آغاز شده است و سامسونگ رسما دستگاه‌ها را در 25 فوریه ارائه خواهد داد. این اولین همکاری سامسونگ با Theta Labs نیست و این دو شرکت در گذشته نیز با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

مشتریانی که گوشی و تبلت‌های جدید سامسونگ را پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند از طریق بازارچه ThetaDrop و ارائه کدی که هنگام خرید دریافت کرده‌اند، NFT خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ چه گذشت؟

ارسال نظر