گوشی جدید ریلمی در TENAA به نمایش درآمد

رسانه کلیک - گوشی جدید ریلمی که به تازگی در فهرست محصولات مورد تایید TENAA قرار گرفته، دارای نمایشگر 6.52 اینچی بوده و از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

گوشی جدید ریلمی در TENAA به نمایش درآمد

هفته گذشته بود که دو گوشی ریلمی با شماره مدل RMX3121 و RMX3122 جواز 3C را دریافت کردند. اکنون مدل RMX3121 در TENAA نیز به نمایش درآمده و تصاویر و برخی مشخصات کلیدی آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

طبق اطلاعات موجود در این فهرست، گوشی جدید ریلمی مجهز به نمایشگر 6.52 اینچی بوده و قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G را دارد. ابعاد آن نیز برابر با 163.9 x 75.7 x 8.4 میلیمتر است. در بالای صفحه یک بریدگی قطره ای شکل (طراحی ناچ) دیده می شود که دوربین سلفی در آن قرار می گیرد. از دیگر مشخصات اصلی این محصول می توان به بهره مندی از سیستم عامل اندوید 11، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات اشاره کرد. مدل RMX3122 نیز به احتمال زیاد شباهت بسیاری با RMX3121 داشته و تنها در برخی مشخصات مربوط به شبکه با آن متفاوت است.

مدل RMX3121 دارای یک حسگر اثر انگشت در حاشیه کناری و ماژول دوربین مربعی شکل (متشکل از سه لنز دوربین و یک فلش ال ای دی) در پنل پشتی است. متاسفانه هنوز هیچ گونه اطلاعاتی راجع به نام دستگاه وجود ندارد اما با توجه به شایعات منتشر شده، ما احتمالا با یکی از اعضای خانواده Q رو به رو خواهیم بود.

یک افشاگر چینی پیش از این ادعا کرده بود که گوشی جدید ریلمی به چیپست Dimensity 700 مدیاتک مجهز شده است. طبق گفته های این افشاگر، مدل مذکور با پنل ال سی دی، بریدگی قطره ای شکل بالای صفحه، ماژول دوربین مربعی شکل و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. شایعات حاکی از آن هستند که ریلمی این بار یک اسمارت فون نسبتا ارزان قیمت را به بازار می فرستد.

گوشی Realme Q2i که به تراشه Dimensity 720 5G مجهز شده، در حال حاضر با قیمت 154 دلار به فروش می رسد. بنابراین می توان گفت محصول بعدی ریلمی که به تراشه SOC دیمنسیتی 7000 مجهز شده با قیمت کمتری در دست خریداران قرار گیرد.

ارسال نظر