هر آنچه در رابطه با گوشی های آیفون 2018 می دانیم!

رسانه کلیک - امروز اپل در مراسمی از گوشی های جدید خود رونمایی می کند. در این مطلب به بررسی تمام شایعات و مشخصات گوشی های آیفون 2018 می پردازیم.

هر آنچه در رابطه با گوشی های آیفون 2018 می دانیم!

مراسم اپل در سالن تئاتر استیو جابز برگزار می شود. بر اساس شایعات و گزارش هایی که تا به امروز در فضای مجازی منتشر شده، امروز با 3 آیفون جدید ملاقات می کنیم. در این مطلب ویژگی ها و مشخصات گوشی های آیفون 2018 را مورد بررسی قرار می دهیم.

آیفون XC

آیفون XC یکی از گوشی های آیفون 2018 بوده که در مقایسه با دیگر محصولات جدید این کمپانی قیمت پایین تری دارد. از اوایل سال جاری میلادی شایعات در رابطه با یک آیفون ارزان قیمت در فضای مجازی منتشر شده بود.

تا به امروز نام های مختلفی برای این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده است. در ابتدا این دستگاه با نام آیفون 9 شناخته می شد. گزارش های اخیر آیفون 6.1 اینچی اپل را با نام آیفون XC و آیفون Xr معرفی کرده اند ( آیفون 9 با نام آیفون XC معرفی می شود؟ ).

در صورتی که شایعات و گزارش ها حقیقت داشته باشند، این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.1 اینچی با فناوری LCD مجهز می شود. این اسمارت فون از طراحی شبیه به آیفون X بهره می برد و دارای بریدگی صفحه نمایش است.

انتظار می رود قدرت این دستگاه را پردازنده 7 نانومتری اپل A12 تامین کند؛ با این حال برخی شایعات به استفاده از پردازنده A10 در این گوشی هوشمند اشاره دارند. حافظه رم آیفون XC به احتمال قوی 2 گیگابایت و مشابه با رم آیفون 8 باشد. این گوشی هوشمند برخلاف دو نسخه دیگر، از دوربین اصلی تکی بهره می برد.

در حالی که انتظار می رود این دوربین همانند دوربین آیفون 8 دارای سنسور 12 مگاپیکسلی باشد، کیفیت آن در مقایسه با نسل گذشته افزایش پیدا می کند. بر اساس اطلاعات فاش شده، این دستگاه در جعبه خود دارای شارژر با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع است ( صفحه فروش آیفون ۹ به رنگ های نارنجی تند و آبی کبالتی اشاره می کند ).

این دستگاه در مقایسه با نمونه های دیگر قیمت پایین تری دارد. برخی از شایعات قیمت این دستگاه را در محدوده 699 تا 749 دلار اعلام کرده اند و تعدادی دیگر به قیمت 849 دلاری آن اشاره می کنند. این گوشی هوشمند به علت بدنه شیشه ای از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

آیفون XS

آیفون XS یکی از گوشی های آیفون 2018 محسوب می شود که امروز طی مراسمی به عنوان جایگزین آیفون X در معرض دید عموم قرار می گیرد. بر اساس شایعات، طراحی این گوشی هوشمند در مقایسه با نسل گذشته خود تغییرات چندانی را تجربه نمی کند.

این محصول به نمایشگر 5.8 اینچی با فناوری OLED مجهز می شود. آیفون XS به احتمال زیاد دارای دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی است.

این گوشی جدید شرکت اپل به پردازنده 7 نانومتری اپل A12 مجهز می شود. این چیپست در مقایسه با نسل گذشته خود قدرت بالاتری خواهد داشت. انتظار می رود این دستگاه دارای 3 گیگابایت حافظه رم باشد و در نسخه پایه از 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد.

در حال حاضر در رابطه با ظرفیت باتری این گوشی هوشمند اطلاعاتی در فضای مجازی منتشر نشده ولی با توجه به کاهش ابعاد پردازنده، انتظار می رود با باتری قدرتمندی در مقایسه با نسل گذشته روبه‌رو باشیم. این دستگاه به علت بدنه شیشه ای از شارژ وایرلس پشتیبانی می کند ( شارژ بی‌سیم آیفون های 2018 سریع تر می شود ).

آیفون XS مکس

این دستگاه بزرگترین مدل در میان گوشی های آیفون 2018 بوده که دارای پنل OLED است. بر اساس شایعات، این محصول به نمایشگر 6.5 اینچی برش خورده مجهز می شود. آیفون XS مکس (آیفون XS پلاس) در مقایسه با دیگر آیفون هایی که اپل امسال معرفی می کند، قیمت بالاتری خواهد داشت.

در حالی که شایعات در ابتدا خبر از دوربین اصلی سه گانه این گوشی هوشمند داده بودند، باید منتظر حضور دوربین اصلی دوگانه در این محصول شرکت اپل باشیم. این احتمال وجود دارد که دوربین این دستگاه در مقایسه با آیفون XS کیفیت بالاتری داشته باشد.

انتظار می رود طراح این دستگاه شباهت زیادی با آیفون XS داشته باشد. برخی شایعات به این موضوع اشاره کرده بودند که آیفون XS مکس سنگین ترین گوشی هوشمند اپل تا به امروز است ( آیفون Xs Max دارای نمایشگر 6.5 اینچی OLED است/ بزرگترین پرچمدار اپل ).

این دستگاه به جدیدترین چیپست سازنده خود، اپل A12 مجهز می شود. به احتمال زیاد آیفون XS پلاس دارای 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی پایه 128 گیگابایت است. انتظار می رود این اسمارت فون در بالاترین نسخه خود دارای 512 گیگابایت حافظه داخلی باشد. آیفون XS مکس به علت بدنه شیشه ای از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

امشب ساعت 21:30 به وقت تهران می توانید رویدادهای پوشش خبری کنفرانس اپل 2018 را به صورت لحظه به لحظه در لینک زیر دنبال کنید:

پوشش زنده کنفرانس رونمایی از آیفون های 2018

ارسال نظر