تماشا کنید: تیزر معرفی گلکسی اس 9 پیش از مراسم رونمایی لو رفت!

رسانه کلیک - تنها چند ساعت تا رونمایی رسمی گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس فاصله داریم. با این حال ویدیو معرفی این 2 محصول پرحاشیه فاش شده است.

تماشا کنید: تیزر معرفی گلکسی اس 9 پیش از مراسم رونمایی لو رفت!

امشب طی مراسمی گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 به صورت رسمی معرفی می شود ( مراسم رونمایی گلکسی S9 را از رسانه کلیک دنبال کنید ). تا به امروز اطلاعات و شایعات زیادی در رابطه با پرچمداران این برند کره ای منتشر شده ولی با افشای ویدیوی معرفی این دو دستگاه، می توان به تمامی ویژگی های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس پی برد.

ویدیو منتشر شده به ویژگی های مختلف این دو دستگاه اشاره می کند. در تبلیغات اولیه ای که برای گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 منتشر شده بود، دوربین در محوریت آن ها قرار داشت ولی در این ویدیو به تمامی قابلیت های این دستگاه اشاره می شود.

اولین موردی که در این ویدیو جلب توجه می کند، استفاده از اسکن هوشمند در گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس است. توسط این می توان به استفاده از دوربین دوگانه در مدل بزرگتر، گلکسی S9 پلاس پی برد. طراحی داک Dex نسبت به نسل گذشته آن تغییر کرده و راحتی استفاده از آن افزایش یافته است.

دوربین این دو گوشی هوشمند به قابلیت واقعیت افزوده مجهز شده اند. یکی دیگر از ویژگی هایی که در این ویدیو به آن اشاره شده، قابلیت اسپلیت اسکرین است که به کاربر اجازه می دهد به صورت همزمان دو برنامه را اجرا کند.

کاربران گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس می توانند دو برنامه ای که از قابلیت اسپلیت اسکرین پشتیبانی می کنند را به یک باندل تبدیل کنند. پس از این کار می توان با لمس آیکون مربوطه هر دو برنامه را به صورت همزمان اجرا کرد.

نسخه Enterprise گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس با قابلیت امنیتی KNOX این سازنده کره ای عرضه می شود تا کاربران تجاری نگرانی بابت اطلاعات خود نداشته باشند.

ارسال نظر