گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در کنفرانس جهانی موبایل رونمایی شدند

رسانه کلیک - دو گوشی جدید سامسونگ، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در کنفرانس جهانی موبایل با طراحی آشنا و دوربین بازنگری شده رونمایی شد.

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در کنفرانس جهانی موبایل رونمایی شدند

سرانجام دو کهکشانی جدید سامسونگ با همان بدنه آشنای گلکسی اس 8 و رنگ ها و دوربین بروز شده در مراسمی در کنفرانس جهانی موبایل رونمایی شد و به انتظار بسیاری از علاقه مندان و طرفداران این برند پایان داد.

گلکسی اس 9 از نمایشگر 5.8 اینچی از و گلکسی اس 9 پلاس از صفحه نمایش 6.2 اینچی بهره می برد. هر دو صفحه نمایش از نوع Curved Super AMOLED، با رزولوشن QHD و دارای نسبت تصویر 18.5:9 هستند.

دوربین جدید به کار گرفته شده در این پرچمداران، به گفته سامسونگ نخستین دوربین موبایل جهان با دیافراگم دوگانه است که بین دو میزان f1.5 و f2.4 قابل تغییر است. گلکسی اس 9 پلاس به دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی مجهز شده اما گوشی کوچک تر دوربین تکی 12 مگاپیکسلی دارد. همچنین این گوشی ها به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز شده اند.

سامسونگ در پرچمداران جدید خود از پردازنده تازه نفس اگزینوس 9810 استفاده کرده است. گلکسی اس 9 دارای 4 گیگابایت رم و اس 9 پلاس دارای 6 گیگابایت رم است. هر دو گوشی دارای نسخه های 64/128/256 گیگابایتی هستند. همچنین از طریق کارت حافظه جانبی می توانید تا 400 گیگابایت، افزایش حافظه داخلی داشته باشید.

گلکسی اس 9 از باتری 3000 میلی آمپری و گلکسی اس 9 پلاس از باتری 3500 میلی آمپری بهره می برد که دقیقا همان میزانی است که در سری گلکسی اس 8 مورد استفاده قرار گرفته بود.

در مراسم معرفی گلکسی اس 9 این گوشی ها در رنگ های آبی، خاکستری، بنفش و مشکی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر