لیست بروزرسانی اندروید 9 برای گوشی های اچ تی سی منتشر شد

رسانه کلیک - گوگل به تازگی اندروید پای را عرضه کرده است. اندروید 9 برای اچ تی سی در آینده از راه می رسد و در اختیار کاربران 4 دستگاه این کمپانی تایوانی قرار می گیرد.

لیست بروزرسانی اندروید 9 برای گوشی های اچ تی سی منتشر شد

در گذشته نه چندان دور اچ تی سی یکی از شرکت های مطرح در صنعت گوشی های هوشمند محسوب می شد؛ با این وجود در حال حاضر این کمپانی تایوانی وضعیت مالی مناسبی ندارد.

در سال های اخیر پرچمداران اچ تی سی پاسخگوی نیازهای کاربران نبودند؛ با این وجود به نظر می رسد U12 پلاس قادر به رفع این مشکل باشد. این محصول به جدیدترین قطعات در دنیای فناوری مجهز شده و از باتری مناسبی بهره می برد. این پرچمدار دارای استاندارد IP68 است.

اندروید 9 برای اچ تی سی در آینده از راه می رسد و برای 4 گوشی این برند عرضه می شود. این نسخه از سیستم عامل اندروید در اختیار دستگاه های زیر قرار می گیرد:

  • اچ تی سی U12 پلاس
  • اچ تی سی U11 پلاس
  • اچ تی سی U11
  • اچ تی سی U11 لایف (اندروید وان)

این کمپانی در گذشته اعلام کرده بود دو نسخه اصلی از سیستم عامل اندروید را در اختیار کاربران پرچمداران خود قرار می دهد. اچ تی سی در گذشته محصولات بی نظیری را روانه بازار کرده است که توان رقابت با پرچمداران سامسونگ و ال جی را داشته اند.

از میان این محصولات می توان به اچ تی سی One M7 و اچ تی سی One M8 اشاره کرد که در زمان معرفی طراحی چشم نوازی داشتند و از مشخصات فنی مناسبی بهره می بردند.

بر اساس گزارش های مالی اخیر، این کمپانی تایوانی بدترین دوران خود را از سال 2003 تا به امروز تجربه می کند. این احتمال وجود دارد که در سال 2019 از آخرین پرچمدار اچ تی سی رونمایی شود. امید می رود در سال آینده میلادی با یک پرچمدار قدرتمند روبه‌رو شویم چرا که در غیر اینصورت ورشکستگی اچ تی سی تبدیل به امرزی اجتناب ناپذیر خواهد شد.

ارسال نظر