مشخصات اچ تی سی U12 لایف به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک – شرکت اچ تی سی سال گذشته از نسخه لایف گوشی پرچمدار خود رونمایی کرد. به تازگی مشخصات اچ تی سی U12 لایف در فضای مجازی منتشر شده است.

مشخصات اچ تی سی U12 لایف به اینترنت راه پیدا کرد

اچ تی سی در سال گذشته تصمیم گرفت پرچمداران خود را با نام U معرفی و روانه بازار کند. از دستگاه های سری U می توان به U اولترا و U11 اشاره کرد. این شرکت تایوانی سال گذشته نمونه بهبود یافته پرچمدار خود، U11 پلاس را به معرض دید عموم گذاشت و همچنین از یک نسخه مخصوص آن با نام U11 لایف رونمایی کرد.

در سال جاری میلادی شاهد معرفی پرچمدار جدید این کمپانی تایوانی با نام اچ تی سی U12 پلاس بودیم. به تازگی اطلاعات جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که به مشخصات اچ تی سی U12 لایف اشاره دارد.

بر اساس این اطلاعات محصول آینده شرکت اچ تی سی به پردازنده اسنپدراگون 636، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و نمایشگر با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18:9 مجهز می شود.

عرضه اچ تی سی U12 پلاس

یکی از تغییرات جذابی که در نسل جدید محصولات سری Life اچ تی سی رخ می دهد مربوط به ظرفیت باتری است. در حالی که اچ تی سی U11 لایف از باتری 2600 میلی آمپر ساعتی بهره می برد، نسل جدید آن به باتری 3600 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود.

بر اساس مشخصات اچ تی سی U12 لایف این دستگاه به دوربین اصلی دوگانه مجهز می شود. این دوربین دارای سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسلی است. انتظار می رود دوربین این گوشی هوشمند قادر به ثبت تصاویر پرتره باشد.

اچ تی سی در سال های اخیر محصولات خود را با قیمت های نامناسبی روانه بازار کرده است. در سال گذشته گوشی U11 لایف با قیمت 350 دلار به بازار عرضه شد و انتظار می رود نسل جدید آن نیز قیمت مشابهی داشته باشد. در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با تاریخ معرفی این دستگاه در فضای مجازی منتشر نشده با این حال انتظار می رود در ماه نوامبر سال جاری میلادی با این دستگاه ملاقات کنیم.

ارسال نظر