رندرهای جدید گوشی HTC U12 حکایت از ظاهر جذاب این دستگاه دارد؛ شرکت تایوانی در صدد جبران ضررهای اخیر

رسانه کلیک - اولین و تنها پرچمدار اچ تی سی، یعنی گوشی HTC U12 در ماه May معرفی می شود. امروز در رسانه ها شاهد انتشار رندرهای این اسمارت فون بودیم.

رندرهای جدید گوشی HTC U12 حکایت از ظاهر جذاب این دستگاه دارد؛ شرکت تایوانی در صدد جبران ضررهای اخیر

طبق برنامه ریزی شرکت اچ تی سی، اولین و تنها پرچمدار این شرکت تایوانی سال 2018 با نام گوشی HTC U12 تا یک ماه آینده معرفی و روانه بازار می شود. برخی گزارش ها حاکی از آن است که این محصول با نام یو 12 پلاس به دنیای تکنولوژی پا می گذارد، اما به نظر می رسد که ابتدا باید منتظر مدل ابتدایی یا همان U12 باشیم.

امروز در سایت های مختلف خبری، تصاویر رندر شده گوشی HTC U12 منتشر شد. مسئولان این شرکت عقیده دارند که با معرفی پرچمدار جدید، نظر بسیاری از کاربران پیرامون گوشی های تولید شده توسط این برند تغییر پیدا می کند و این محصول باعث می شود تا تمام ضررهای پیشین اچ تی سی جبران شود. اگر با دقت به تصاویر نگاه کنید، می توانید متوجه شوید که ضخامت آن در مقایسه با U11 پلاس کمتر شده است.

همچنین نمونه های رندر شده وجود دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت تعبیه شده در پشت بدنه این دستگاه را تأیید می کند. به نظر می رسد که کمپانی تایوانی تصمیم گرفته از شیار نمایشگر در طراحی گوشی HTC U12 استفاده نکند.


  • گوشی HTC U12

  • گوشی HTC U12

  • گوشی HTC U12

  • گوشی HTC U12

از جمله مشخصات سخت افزاری این تلفن هوشمند می توان به نمایشگری با نسبت ابعاد 18:9، پردازنده اسنپدراگون 845، شش گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی اشاره کرد. تصاویر رندر شده همچنین وجود دوربین سلفی دوگانه در محصول بعدی اچ تی سی را تأیید می کند.

نظر شما در مورد نمونه های رندر شده چیست؟‌ به نظر شما آیا شرکت تایوانی یاد شده با معرفی گوشی HTC U12 می تواند مجددا در بازار تلفن های هوشمند سربلند شده و به جایگاه پیشین خود بازگردد؟ آیا با مشخصات اشاره شده، حاضر به خرید این اسمارت فون هستید؟

ارسال نظر