تصویر شماتیک اچ تی سی U12 لایف در اینترنت منتشر شد

رسانه کلیک - به تازگی تصویر شماتیک اچ تی سی U12 لایف در فضای مجازی منتشر شده که به حضور دوربین اصلی دوگانه در این گوشی هوشمند اشاره می کند.

تصویر شماتیک اچ تی سی U12 لایف در اینترنت منتشر شد

نزدیک به یک ماه پیش برای اولین بار اطلاعاتی در رابطه با اچ تی سی یو 12 لایف در اینترنت منتشر شده بود. امروز وب‌سایت NieuweMobiel.NL تصویر شماتیک اچ تی سی U12 لایف را در اختیار کاربران قرار داده است. بر اساس این تصویر، محصول آینده اچ تی سی شباهت زیادی به گوگل پیکسل دارد.

بخش جلویی این گوشی هوشمند فاقد دکمه فیزیکی است. در حالی که انتظار می رود این دستگاه به نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 مجهز شود، حاشیه های زیادی در اطراف صفحه نمایش آن خودنمایی می کند.

تصویر شماتیک اچ تی سی U12 لایف به استفاده از دوربین اصلی دوگانه در بخش پشتی دستگاه اشاره می کند. این دوربین دوگانه با چیدمان عمودی در این بخش قرار گرفته است. بر روی پنل پشتی این دستگاه سنسور اثر انگشت نیز خودنمایی می کند.

در گذشته گزارشی در رابطه با این گوشی هوشمند شرکت اچ تی سی در فضای مجازی منتشر شده بود که مشخصات فنی آن را اعلام می کرد ( مشخصات اچ تی سی U12 لایف به اینترنت راه پیدا کرد ).

این اسمارت فون به نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود. قدرت اچ تی سی U12 Life را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 636 تامین می کند. این دستگاه به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود که توسط کارت حافظه خارجی قابل افزایش است.

در بخش پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسلی قرار گرفته است و بخش جلویی آن میزبان دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است. در این محصول از یک باتری 3600 میلی آمپر ساعتی استفاده می شود. از دیگر ویژگی های گوشی هوشمند آینده اچ تی سی می توان به بلوتوث نسخه 5.0، امکان پشتیبانی از دو سیمکارت و NFC اشاره کرد.

ارسال نظر