گوشی های سری میت 20 هواوی در TENAA رویت شد

رسانه کلیک - هواوی در تاریخ 16 اکتبر از پرچمداران جدید خود رونمایی می کند. به تازگی گوشی های سری میت 20 این شرکت در TENAA حاضر شدند.

گوشی های سری میت 20 هواوی در TENAA رویت شد

کمپانی چینی هواوی در ماه آینده میلادی از گوشی های سری میت 20 به صورت رسمی رونمایی می کند. در ابتدا شایعات به گوشی های میت 20 و میت 20 پرو اشاره می کردند، با این حال گزارش های جدید خبر از معرفی گوشی میت 20 پورش دیزاین در کنار این محصولات می دهند.

بر اساس افشاگری جدید، گوشی هواوی میت 20 پرو با کدنام اورست در حال توسعه قرار دارد. این دستگاه به همراه میت 20 و میت 20 پرو در معرض دید عموم قرار می گیرد ( پشتیبانی گوشی های سری میت ۲۰ هواوی از شارژ سریع 40 واتی ). به تازگی این گوشی های هوشمند در رگولاتوری چین حضور پیدا کرده اند که مشخصات آن ها را در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

گوشی های HMA-AL00 و HMA-TL00 به عنوان نمونه های مختلف هواوی میت 20 در TENAA حاضر شده اند. گوشی های LYA-AL10 ،LYA-AL00P ،LYA-AL00 و LYA-TL00 به عنوان نسخه های مختلف هواوی میت 20 پرو در رگولاتوری چین حضور پیدا کرده اند.

انتظار می رود دو دستگاه EVR-AL00 و EVR-TL00، نسخه های مختلف هواوی میت 20 پرو باشند. مشخصات این گوشی هوشمند به اینترنت راه پیدا نکرده است با این حال قدرت این محصول هواوی را پردازنده Kirin 980 تامین می کند.

گوشی هواوی میت 20 به نمایشگر 6.3 اینچی با فناوری LCD و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود. برادر بزرگتر این اسمارت فون، هواوی میت 20 پرو دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی با رزولوشن +QHD و فناوری AMOLED است. این گوشی هوشمند به بریدگی صفحه نمایش و سیستم شناسایی سه بعدی چهره مجهز می شود.

بر اساس شایعات، گوشی میت 20 پرو از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد. گوشی های سری میت 20 هواوی به باتری 4200 میلی آمپر ساعتی مجهز می شوند. انتظار می رود این محصولات دارای دوربین اصلی سه گانه باشند.

ارسال نظر