قاب های هواوی میت 20 به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک - تصاویری از قاب های هواوی میت 20 در فضای مجازی منتشر شد. این تصاویر گزارش های گذشته در رابطه با این محصول را تایید می کند.

قاب های هواوی میت 20 به اینترنت راه پیدا کرد

ماه آینده میلادی با پرچمداران جدید هواوی ملاقات خواهیم کرد. این شرکت در تاریخ 16 اکتبر مراسمی را برای رونمایی از گوشی های هواوی میت 20، میت 20 پرو و میت 20 پورش دیزاین برگزار می کند.

به تازگی تصاویر قاب های هواوی میت 20 در اینترنت منتشر شده است. این قاب ها دارای برش های زیادی هستند که برای دوربین، سنسور اثر انگشت و پورت ها مورد استفاده قرار می گیرند.

گوشی های سری میت 20 به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود. نحوه چیدمان دوربین این اسمارت فون ها در مقایسه با هواوی P20 پرو متفاوت است. دوربین اصلی این گوشی های هوشمند در بخش میانی دستگاه قرار می گیرد و از چیدمان مربعی شکل بهره می برد.

هواوی میت 20 و میت 20 پرو در بخش پشتی خود یک المان مربعی شکل را میزبانی می کند که در آن سه سنسور دوربین و فلاش LED قرار می گیرد. در پایین برش مربوط به دوربین اصلی در این قاب، یک برش دیگر برای سنسور اثر انگشت حضور دارد. با توجه به این موضوع، هواوی میت 20 به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز نمی شود.

[lightgallery images="189688,189689,189690,189691"]

در بخش پایینی این دستگاه شاهد حضور برش برای پورت USB Type-C، حفره های اسپیکر و جک 3.5 میلی متری هدفون هستیم. در سمت راست این گوشی هوشمند دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا و در سمت چپ آن درگاه سیم کارت قرار گرفته است.

در گذشته تصاویری از گوشی هواوی میت 20 در فضای مجازی منتشر شده بود که به برش نمایشگر قطره ای آن اشاره می کرد. گوشی هواوی میت 20 پرو به برش نمایشگر بزرگتری مجهز می شود تا سیستم شناسایی چهره سه بعدی را میزبانی کند.

گوشی های سری میت 20 هواوی به پردازنده Kirin 980 مجهز می شوند. این چیپست توسط لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه یافته است ( پردازنده کایرین 980 معرفی شد؛ اولین چیپست 7 نانومتری جهان ).

ارسال نظر