رندر هواوی میت 20 پرو به اینترنت راه پیدا کرد؛ دوربین با طراحی مربعی

رسانه کلیک - به تازگی رندر هواوی میت 20 پرو در فضای مجازی منتشر شده که طراحی آن را به نمایش می گذارد. این دستگاه به دوربین اصلی سه گانه و برش نمایشگر مجهز می شود.

رندر هواوی میت 20 پرو به اینترنت راه پیدا کرد؛ دوربین با طراحی مربعی

هواوی به تازگی اعلام کرده در تاریخ 16 اکتبر در شهر لندن از پرچمداران جدید خود، میت 20 و میت 20 پرو به صورت رسمی رونمایی می کند ( تاریخ دقیق معرفی هواوی میت 20 و میت 20 پرو اعلام شد ). این محصولات به اولین پردازنده 7 نانومتری موبایل، چیپست Kirin 980 مجهز می شوند ( پردازنده کایرین 980 معرفی شد؛ اولین چیپست 7 نانومتری جهان ).

امروز رندر هواوی میت 20 پرو در اینترنت منتشر شد و همچنین تصاویر واقعی میت 20 نیز به فضای مجازی راه پیدا کرد. بر اساس گزارش XDA Developers، گوشی میت 20 به صفحه نمایش خمیده، برش نمایشگر قطره ای و سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی مجهز می شود.

رندر منتشر شده در فضای مجازی یک گوشی هوشمند با نمایشگر خمیده را به نمایش می گذارد؛ با این تفاوت که فاقد برش قطره ای و سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی خود است.

رندر هواوی میت 20 پرو به دوربین اصلی سه گانه با طراحی مربعی اشاره می کند. این احتمال وجود دارد که میت 20 پرو به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر خود مجهز شود، البته می توان انتظار حضور سیستم تشخیص چهره سه بعدی در این گوشی هوشمند نیز داشت.

در گذشته نه چندان دور تصاویر واقعی گوشی هواوی میت 20 در اینترنت منتشر شده بود ( نسخه واقعی هواوی میت 20 در نمایشگاه IFA 2018 مشاهده شد ). در این تصاویر شاهد دوربین اصلی سه گانه با چیدمان مربعی بودیم.

علاوه بر رندر هواوی میت 20 پرو، تصاویری از پنل جلویی پرچمداران آینده هواوی نیز به فضای مجازی راه پیدا کرده که نحوه برش نمایشگر آن ها با یکدیگر متفاوت است. در حال حاضر تنها گوشی های مجهز به پنل OLED از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برند بنابراین انتظار می رود میت 20 پرو به این ویژگی مجهز شود.

در تصویر دیگری که از پرچمدار هواوی در اینترنت منتشر شده، شاهد حضور سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی آن هستیم. در بخش بالایی این دستگاه جک 3.5 میلی متری صدا خودنمایی می کند.

ارسال نظر