محافظ نمایشگر هواوی میت 20 پرو در فضای مجازی مشاهده شد

رسانه کلیک - هواوی ماه آینده میلادی از پرچمداران جدید خود رونمایی می کند. به تازگی تصاویر محافظ نمایشگر هواوی میت 20 پرو در اینترنت منتشر شده است.

محافظ نمایشگر هواوی میت 20 پرو در فضای مجازی مشاهده شد

چند روز پیش تصاویری از قاب های هواوی میت 20 در اختیار رسانه ها قرار گرفت ( قاب های هواوی میت 20 به اینترنت راه پیدا کرد ). بر اساس شایعات، این گوشی هوشمند به نمایشگر با برش قطره ای و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود.

یکی دیگر از پرچمداران جدید هواوی، میت 20 پرو دارای بریدگی صفحه نمایش بزرگتری است. به تازگی یک افشاگر تصاویری از محافظ نمایشگر هواوی میت 20 پرو در اینترنت منتشر کرده است. بر اساس این تصاویر، گوشی میت 20 پرو دارای برش نمایشگر بزرگتری بوده که به احتمال زیاد سیستم شناسایی سه بعدی چهره را میزبانی می کند. انتظار می رود نمایشگر این گوشی هوشمند دارای نسبت تصویر 18.7:9 باشد.

بر اساس تصاویر منتشر شده، هواوی میت 20 پرو به نمایشگر خمیده مجهز می شود. شایعات به استفاده از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در این گوشی هوشمند اشاره می کند. این دستگاه دارای صفحه نمایش با فناوری امولد و رزولوشن +QHD است ( نمایشگر هواوی میت 20 پرو خمیده و برش خورده است ).

[lightgallery images="189995,189997,189996"]

هواوی در تاریخ 16 اکتبر از گوشی های میت 20 و میت 20 پرو به صورت رسمی رونمایی می کند. این گوشی های هوشمند به پردازنده 7 نانومتری Kirin 980 و باتری 4200 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود ( پردازنده کایرین 980 معرفی شد؛ اولین چیپست 7 نانومتری جهان ). پرچمداران آینده هواوی دارای دوربین اصلی سه گانه با چیدمان مربعی هستند ( رندر هواوی میت 20 پرو به اینترنت راه پیدا کرد؛ دوربین با طراحی مربع ).

بر اساس شایعات هواوی در مراسم خود علاوه بر گوشی های میت 20 و میت 20 پرو، گوشی میت 20 پورش دیزاین را نیز در معرض دید عموم قرار می دهد. این اسمارت فون در مقایسه با دو نسخه دیگر قیمت بالاتری خواهد داشت.

ارسال نظر