پشتیبانی گوشی های سری میت 20 هواوی از شارژ سریع 40 واتی

رسانه کلیک - پرچمداران جدید هواوی در تاریخ 16 اکتبر معرفی می شوند. اطلاعات جدید به پشتیبانی گوشی های سری میت 20 هواوی از شارژ سریع 40 واتی اشاره دارد.

پشتیبانی گوشی های سری میت 20 هواوی از شارژ سریع 40 واتی

یکی از افشاگران دنیای فناوری، رولند کوانت اطلاعات جدیدی در رابطه با پرچمداران آینده هواوی در اختیار رسانه ها قرار داده است. بر اساس اعلام کوانت، گوشی های سری میت 20 هواوی به فناوری سوپرشارژ با حداکثر قدرت شارژ 40 وات مجهز می شود.

میت 20 و میت 20 پرو گوشی های سری میت 20 هواوی را تشکیل می دهند. بر اساس گزارش ها و شایعات، میت 20 پرو به بریدگی صفحه نمایش مشابه با آیفون X و میت 20 به برش نمایشگر قطره ای مجهز می شود. انتظار می رود هواوی میت 20 پرو دارای سیستم شناسایی چهره سه بعدی باشد.

پرچمداران آینده هواوی به پردازنده 7 نانومتری Kirin 980 مجهز می شوند ( پردازنده کایرین 980 معرفی شد؛ اولین چیپست 7 نانومتری جهان ). بر اساس اعلام هواوی، این چیپست در مقایسه با نسل گذشته خود تا 46 درصد عملکرد بهتری دارد و تا 17 درصد انرژی کمتری مصرف می کند. این پردازنده از هوش مصنوعی بهره می برد که چندین قابلیت را در اختیار کاربران قرار می دهد.

تا به امروز گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با پرچمداران آینده هواوی در فضای مجازی منتشر شده است. هواوی میت 20 به نمایشگر 6.28 با فناوری AMOLED مجهز می شود. انرژی این دستگاه را یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

بر اساس گزارش ها و شایعات، هواوی میت 20 پرو از دوربین اصلی سه گانه بهره می برد. این دستگاه دارای نمایشگر خمیده خواهد بود ( نمایشگر هواوی میت 20 پرو خمیده و برش خورده است ).

گوشی های سری میت 20 هواوی به سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 به همراه رابط کاربری EMUI 9.0 مجهز می شود ( هواوی میت 20 و میت 20 پرو به سیستم عامل اندروید 9 مجهز می شوند ). هواوی برای این محصولات خود فناوری GPU Turbo 2.0 را در نظر می گیرد. این تکنولوژی افزایش عملکرد این دو اسمارت فون را در پی دارد.

ارسال نظر