هواوی میت ۲۰ چیدمان دوربین مربعی و برش نمایشگر قطره ای دارد!

رسانه کلیک - به تازگی رندرهای جدیدی از هواوی میت ۲۰ در فضای مجازی منتشر شده است که به چیدمان مربعی دوربین اصلی این گوشی هوشمند اشاره می کند.

هواوی میت ۲۰ چیدمان دوربین مربعی و برش نمایشگر قطره ای دارد!

هواوی سال گذشته از گوشی های هواوی میت 10 و میت 10 پرو رونمایی کرد. این دو تلفن هوشمند به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز بودند و طراحی مناسبی داشتند. در سال جاری میلادی این کمپانی از محصولات سری میت 20 رونمایی می کند.

به تازگی رندرهای هواوی Mate 20 توسط یکی از توسعه دهندگان در XDA منتشر شده است. این رندرها بر اساس گزارش ها و اطلاعات فریمور طراحی شده اند.

گوشی هواوی میت ۲۰ به نمایشگر 6.3 اینچی با فناوری سوپر امولد مجهز می شود که دارای برش قطره ای است. رزولوشن این صفحه نمایش به 1080 × 2244 پیکسل می رسد. این اسمارت فون به اسپیکر استریو مجهز می شود.

در بخش زیرین این دستگاه پورت USB Type-C و حفره های اسپیکر و در بخش بالایی آن جک 3.5 میلی متری هدفون خودنمایی می کنند. انتظار می رود پورت USB-C این دستگاه مانند هواوی میت 10 از خروجی HDMI پشتیبانی کند.

[lightgallery images="185614,185615,185616"]

هواوی در اوایل سال جاری میلادی گوشی P20 پرو را با دوربین اصلی سه گانه معرفی کرد. هواوی میت ۲۰ به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود. سنسورهای دوربین اصلی این دستگاه دارای چیدمان مربعی شکل است که فلاش LED نیز در آن حضور دارد.

قدرت هواوی میت 20 را پردازنده Kirin 980 تامین می کند. در این گوشی هوشمند از 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد شد. از دیگر مشخصات این اسمارت فون می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید 9.0 پای و باتری 4200 میلی آمپر ساعتی با امکان پشتیبانی از شارژ بی سیم اشاره کرد.

شرکت هواوی در نمایشگاه IFA 2018 از پردازنده کایرین 980 رونمایی می کند. محصولات سری میت 20 در ماه اکتبر معرفی می شود ( رونمایی از گوشی های سری هواوی میت 20 در ماه اکتبر؛ پردازنده Kirin 980 در راه است ).

ارسال نظر