آیفون Xr مجهز به نمایشگر 6.1 اینچی LCD فردا معرفی می شود

رسانه کلیک - اپل فردا در مراسمی از گوشی های هوشمند جدید خود رونمایی می کند. بر اساس گزارش جدید، آیفون Xr به پنل 6.1 اینچی مجهز می شود.

آیفون Xr مجهز به نمایشگر 6.1 اینچی LCD فردا معرفی می شود

گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با آیفون های 2018 اپل در فضای مجازی منتشر شده است. انتظار می رود آیفون های مجهز به پنل OLED با نام آیفون Xs و آیفون Xs مکس معرفی شود. گزارشی جدید نام سومین آیفون 2018 را مشخص کرده است.

بر اساس این گزارش، اپل نسخه 6.1 اینچی گوشی های آینده خود را با نام آیفون Xr معرفی می کند. این دستگاه از پنل LCD بهره می برد که در مقایسه با نسخه های دیگر قیمت پایین تری دارد.

در رابطه با قیمت آیفون Xr میان تحلیلگران اختلاف نظر وجود دارد. در حالی که برخی از تحلیلگران قیمت این دستگاه را در محدوده 699 تا 749 دلار اعلام کرده اند، شماری دیگر به قیمت 849 دلاری آن اشاره می کنند.

اپل برای کاهش قیمت این دستگاه تغییراتی را در آن اعمال می کند. برخلاف گوشی های آیفون Xs و آیفون Xs مکس، این گوشی هوشمند به فریم آلومینیومی و پنل LCD مجهز می شود. این دستگاه در بخش پشتی خود دوربین اصلی تکی را میزبانی خواهد کرد.

قدرت گوشی آیفون Xr را مانند دو نسخه دیگر چیپست اپل A12 تامین می کند. انتظار می رود این محصول در مقایسه با دیگر آیفون های جدید، 1 گیگابایت حافظه رم کمتری داشته باشد.

چند روز پیش تصاویری از آیفون 6.1 اینچی اپل در فضای مجازی منتشر شده بود. به احتمال زیاد این گوشی هوشمند در رنگ های متنوع زیادی به فروش می رسد ( صفحه فروش آیفون ۹ به رنگ های نارنجی تند و آبی کبالتی اشاره می کند ).

بر اساس گزارش هایی که تا به امروز در فضای مجازی منتشر شده، این گوشی هوشمند در مقایسه با دیگر آیفون های 2018 با تاخیر بیشتری روانه بازار می شود. تحلیلگران به این موضوع اشاره می کنند که اپل برای افزایش فروش مدل های گران تر، آیفون Xr را با تاخیر در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

ارسال نظر