تصویر میزو X8 منتشر شد؛ استفاده از برش نمایشگر و پردازنده اسنپدراگون 710

رسانه کلیک - شرکت میزو به دنبال معرفی یک گوشی میان رده در تاریخ 8 آگوست است. به تازگی تصویری از گوشی میزو X8 در اینترنت منتشر شد.

تصویر میزو X8 منتشر شد؛ استفاده از برش نمایشگر و پردازنده اسنپدراگون 710

مدیر عامل میزو در گذشته اعلام کرده بود این شرکت علاوه بر رونمایی از دو پرچمدار جدید، میزو 16 و میزو 16 پلاس به دنبال معرفی یک گوشی میان رده نیز است ( تاریخ معرفی میزو 16 مشخص شد؛ انتشار تصویری از پنل جلویی دستگاه ). آقای Wong در گذشته اعلام کرده بود گوشی میزو X8 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 710 عملکرد بهتری در مقایسه با شیائومی Mi 8 SE دارد.

به تازگی تصویری از گوشی میزو X8 در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن اسمارت فون میان رده میزو از برش نمایشگر بهره می‌ برد. به نظر می رسد بریدگی صفحه نمایش این دستگاه میزبان دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه و چندین سنسور است. در این تصویر به حضور پردازنده اسنپدراگون 710 و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 در این دستگاه اشاره شده است.

پرچمداران آینده این کمپانی، میزو 16 و میزو 16 پلاس به سنسور اثر انگشت درون نمایشگر مجهز می شوند با این حال گوشی میزو X8 فاقد این ویژگی است. این دستگاه اولین گوشی هوشمند میزو محسوب می شود که دارای برش نمایشگر است.

مدیر عامل میزو در گذشته به این موضوع اشاره کرده بود که میزو ایکس 8 از نمایشگر بزرگتری در مقایسه با شیائومی می 8 اس ای بهره می برد. با توجه به صفحه نمایش 5.8 اینچی Mi 8 SE انتظار می رود میان رده میزو به نمایشگر 6.0 اینچی‌مجهز شود. این گوشی هوشمند با قیمت های مناسبی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

قیمت این گوشی در محدوده 228 تا 295 دلار قرار دارد. انتظار می رود نمونه پایه این دستگاه مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایا حافظه داخلی قیمتی برابر با 228 دلار داشته باشد. نمونه دیگر این گوشی هوشمند به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 298 دلار به فروش می رسد. رقیب این گوشی هوشمند، شیائومی Mi 8 SE با قیمت های 265 و 294 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

ارسال نظر