رونمایی از گوشی نوکیا 7.1 و نوکیا 7.1 پلاس در تاریخ 12 مهر

رسانه کلیک - شرکت HMD Global در تاریخ 4 اکتبر از دو گوشی هوشمند جدید رونمایی می کند. در این تاریخ گوشی نوکیا 7.1 به همراه نسخه پلاس آن در معرض دید عموم قرار می گیرد.

رونمایی از گوشی نوکیا 7.1 و نوکیا 7.1 پلاس در تاریخ 12 مهر

گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با گوشی نوکیا 7.1 پلاس در فضای مجازی منتشر شده است. برخی از شایعات به حضور بریدگی صفحه نمایش در این گوشی هوشمند و شماری دیگر به استفاده از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 710 در این محصول اشاره کرده اند.

امروز گزارش جدیدی از سوی NokiaPowerUser به فضای مجازی راه پیدا کرده که اطلاعات جدیدی را در رابطه با محصولات آینده شرکت HMD Global در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

بر اساس گزارش جدید، نوکیا 7.1 پلاس به همراه گوشی نوکیا 7.1 معرفی می شود. نمونه پلاس این گوشی هوشمند به برش نمایشگر مجهز می شود و نمونه عادی آن دارای صفحه نمایش با نسبت تصویر 18:9 است.

نوکیا 7.1 پلاس به عنوان جایگزین نوکیا 7 معرفی می شود و قدرت بیشتری را در اختیار خریدار قرار می دهد. نوکیا 7.1 پلاس مانند نسل گذشته خود داری نمایشگر 6 اینچی خواهد بود ولی قدرت آن را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 710 تامین می کند.

گزارش جدید به استفاده از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در گوشی نوکیا 7.1 پلاس اشاره می کند. باتری با ظرفیت بالا و نسخه اندروید One سیستم عامل اندروید 9 دیگر مشخصات این دستگاه را تشکیل می دهند.

نوکیا 7.1 مانند برادر خود به چیپست اسنپدراگون 710 مجهز می شود؛ با این حال نوکیا 7.1 پلاس از باتری بزرگتر، رم بیشتر و نمایشگر بزرگتر با نسبت تصویر 19:9 بهره می برد.

شرکت HMD Global در تاریخ 4 اکتبر مراسمی را برگزار می کند. به احتمال زیاد در این تاریخ با گوشی های نوکیا 7.1 و 7.1 پلاس ملاقات می کنیم. در حال حاضر نوکیا اطلاعات رسمی در رابطه با این محصولات خود در اختیار رسانه ها قرار نداده است. احتمال معرفی دستگاه های دیگر در این مراسم وجود دارد.

ارسال نظر