نوکیا 7.1 پلاس تاییدیه FCC را دریافت کرد

رسانه کلیک - نوکیا 7.1 پلاس موفق به کسب تاییدیه FCC شد. این گوشی هوشمند در آینده نزدیک به صورت رسمی توسط HMD Global معرفی می شود.

نوکیا 7.1 پلاس تاییدیه FCC را دریافت کرد

شرکت HMD Global در تاریخ 4 اکتبر از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی می کند. انتظار می رود در این مراسم با گوشی نوکیا 7.1 پلاس به صورت رسمی ملاقات کنیم. به تازگی دو نسخه از این گوشی هوشمند موفق به کسب تاییدیه FCC شده اند.

این احتمال وجود دارد که این دو نسخه مربوط به بازار ایالات متحده آمریکا و بازارهای جهانی باشد. این دستگاه ها دارای شماره مدل TA-1113 و TA-1115 بوده و انتظار می رود قادر به پشتیبانی از یک سیم کارت و دو سیم کارت باشند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط FCC، گوشی هوشمند نوکیا 7.1 پلاس به باتری 3400 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و دارای شارژر 5 ولت و 2 آمپر است.

در گذشته گوشی نوکیا 7.1 پلاس با شماره مدل TA-1113 در TENAA حضور پیدا کرده بود که مشخصات آن را در اختیار رسانه ها قرار می داد ( گوشی نوکیا 7.1 پلاس در TENAA حضور پیدا کرد ). بنابر TENAA، محصول آینده شرکت HMD Global به پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز مجهز می شود.

این اسمارت فون روی پنل پشتی خود دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 13 مگاپیکسلی را میزبانی می کند و در جلوی آن یک سنسور 20 مگاپیکسلی تصاویر سلفی کاربران را به ثبت می رساند.

گوشی Nokia 7.1 Plus وزنی برابر با 185 گرم دارد و در رنگ های آبی، قرمز و نقره ای در اختیار خریداران قرار می گیرد. این دستگاه دارای نمایشگر برش خورده 6.18 اینچی است.

در گذشته رولند کوانت قیمت نوکیا 7.1 را فاش کرده بود. این محصول شرکت نوکیا در نمونه مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگایت حافظه داخلی با قیمت 399 یورو در اختیار خریداران قرار می گیرد ( قیمت گوشی نوکیا 7.1 لو رفت ).

ارسال نظر