گوشی هوشمند نوکیا 7.1 پلاس در گیک بنچ ظاهر شد

رسانه کلیک - شرکت HMD Global قصد دارد از گوشی هوشمند نوکیا 7.1 پلاس رونمایی کند. این محصول به تازگی در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرد.

گوشی هوشمند نوکیا 7.1 پلاس در گیک بنچ ظاهر شد

شرکت HMD Global چند سال پیش نوکیا را خریداری کرد. از زمان فروش نوکیا به این شرکت، شاهد رشد بالای نوکیا بودیم. انتظار می رود در آینده نزدیک این کمپانی از گوشی هوشمند نوکیا 7.1 پلاس به صورت رسمی رونمایی کند.

به تازگی محصول جدید نوکیا در بنچمارک گیک بنچ رویت شده است. بر اساس اطلاعات گذشته، این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.1 اینچی با رزولوشن 2246 × 1080 پیکسل مجهز می شود و دارای بریدگی است.

دستگاه موجود در بنچمارک Geekbench به چیپست 8 هسته ای کوالکام اسنپدراگون 710 با فرکانس 1.71 گیگاهرتز مجهز شده است. این دستگاه از 6 گیگابایت رم بهره می برد. انتظار می رود این اسمارت فون در نسخه دیگری مجهز به 4 گیگابایت رم نیز معرفی شود.

نوکیا برای این محصول خود حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی در نظر می گیرد. بر اساس گیک بنچ، گوشی هوشمند نوکیا 7.1 پلاس دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 است. انتظار می رود این محصول چند ماه پس از معرفی، بروزرسانی اندروید 9 را دریافت کند.

شرکت HMD Global که وظیفه ساخت محصولات نوکیا را بر عهده دارد، یکی از بهترین کمپانی ها در عرضه آپدیت محسوب می شود. این برند تا به امروز گوشی های هوشمند زیادی را به نسخه های جدید سیستم عامل اندروید بروزرسانی کرده است.

در گذشته شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی از این گوشی هوشمند بودیم. بر اساس این گزارش ها، گوشی هوشمند نوکیا 7.1 پلاس به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 13 مگاپیکسلی مجهز می شود که با همکاری شرکت زایس توسعه یافته است.

از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و باتری 3400 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. لازم به ذکر است؛ این گوشی هوشمند در بازار چین با نام نوکیا X7 عرضه می شود.

ارسال نظر