رندرهای نوکیا 7.1 پلاس منتشر شد؛ حضور برش نمایشگر

رسانه کلیک - رندرهای نوکیا 7.1 پلاس در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی دوگانه و بریدگی صفحه نمایش مجهز می شود.

رندرهای نوکیا 7.1 پلاس منتشر شد؛ حضور برش نمایشگر

شرکت HMD Global در تاریخ 4 اکتبر از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی می کند. بر اساس شایعات، در این تاریخ با گوشی نوکیا 7.1 پلاس ملاقات خواهیم کرد.

امروز رندرهای نوکیا 7.1 پلاس به اینترنت راه پیدا کرده است. بر اساس این تصاویر، محصول آینده شرکت HMD Global به بریدگی صفحه نمایش و حاشیه های تقریبا زیاد اطراف نمایشگر مجهز می شود.

انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای پنل پشتی شیشه ای باشد و از دوربین اصلی دوگانه با چیدمان عمودی میزبانی کند. در میان دو سنسور دوربین اصلی برند ZEISS به چشم می خورد. در بخش پایینی این گوشی هوشمند پورت USB-C و بخش بالایی آن جک 3.5 میلی متری صدا حضور دارد.

این گوشی هوشمند ابعادی برابر با 8 × 71.2 × 149.8 میلی متر دارد. در این دستگاه از یک نمایشگر 5.8 اینچی با فناوری LCD استفاده می شود. بریدگی صفحه نمایش این دستگاه دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه و چندین سنسور را میزبانی می کند.

[lightgallery images="190303,190300,190301,190302"]

بر اساس شایعات گذشته، نمایشگر نوکیا 7.1 پلاس دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19:9 است. این دستگاه به سیستم عامل اندروید وان مجهز می شود. این احتمال وجود دارد که این محصول اولین گوشی نوکیا با سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 باشد.

شایعات و گزارش ها برخی از مشخصات فنی این محصول را اعلام کرده اند. این گوشی هوشمند به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود و از شارژ وایرلس پشتیبانی می کند.

به احتمال زیاد این اسمارت فون با نام نوکیا X7 در کشور چین عرضه می شود ( تیزر نوکیا X7 منتشر شد؛ نسبت تصویر 19:9 و حذف بریدگی بالای نمایشگر ). در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت این گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

ارسال نظر