تماشا کنید: حضور نمایشگر غول پیکر در تیزر گوشی نوکیا 7.1 پلاس

رسانه کلیک - شرکت HMD Global تیزر گوشی نوکیا 7.1 پلاس را در فضای مجازی منتشر کرد. این دستگاه به صفحه نمایش بزرگی مجهز می شود.

تماشا کنید: حضور نمایشگر غول پیکر در تیزر گوشی نوکیا 7.1 پلاس

شرکت نوکیا چند روز پیش به صورت رسمی از گوشی نوکیا 7.1 رونمایی کرد ( گوشی هوشمند نوکیا 7.1 معرفی شد؛ نمایشگر 5.84 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 636 ). کمپانی HMD Global که وظیفه تولید گوشی های نوکیا را بر عهده دارد، در آینده یک محصول جدید را در معرض دید عموم قرار می دهد.

حساب رسمی نوکیا موبایل در توییتر ویدیوی جدیدی را منتشر کرده است. در حالی که این ویدیو از شبکه اجتماعی توییتر حذف شده، کاربران توانستند آن را در سایت یوتیوب آپلود کنند.

تیزر 6 ثانیه ای گوشی نوکیا 7.1 پلاس به قابلیت Mega Display اشاره می کند. این دستگاه به دوربین اصلی دوگانه مجهز می شود. در حال حاضر نوکیا 7 پلاس با صفحه نمایش 6 اینچی بزرگترین گوشی هوشمند تولیدی HMD Global است.

در گذشته گوشی نوکیا X7 در TENAA مشاهده شده بود. این دستگاه در بازارهای جهانی با نام نوکیا 7.1 پلاس به فروش می رسد. بر اساس تنا، این اسمارت فون از نمایشگر 6.18 اینچی با رزولوشن 1080 × 2246 پیکسل بهره می برد.

نوکیا برای تامین قدرت این محصول از یک پردازنده 8 هسته ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز استفاده می کند. این محصول در دو نسخه مجهز به 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

بخش پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 13 مگاپیکسلی را میزبانی می کند و در بخش جلویی آن یک سنسور 20 مگاپیکسلی تصاویر سلفی کاربران را ثبت می کند.

در حالی که گوشی نوکیا 7 پلاس از باتری 3800 میلی آمپر ساعتی بهره می برد، به نظر می رسد باتری نوکیا 7.1 پلاس دارای ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت باشد.

محصول آینده نوکیا در تاریخ 11 اکتبر معرفی می شود. در ادامه تیزر گوشی نوکیا 7.1 پلاس را مشاهده می کنید:

ارسال نظر