قیمت گوشی نوکیا 7.1 لو رفت!

رسانه کلیک - ماه آینده میلادی شرکت HMD Global از گوشی های جدید نوکیا رونمایی می کند. در همین راستا قیمت گوشی نوکیا 7.1 فاش شده است.

قیمت گوشی نوکیا 7.1 لو رفت!

تاریخ 4 اکتبر مراسم شرکت HMD Global برای معرفی محصولات جدید نوکیا برگزار می شود. تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با گوشی های حاضر در این مراسم در فضای مجازی منتشر شده است.

بر اساس گزارش ها و شایعات، نوکیا در ماه آینده میلادی از گوشی های نوکیا 7.1 و 7.1 پلاس به صورت رسمی رونمایی می کند. به تازگی قیمت گوشی نوکیا 7.1 توسط یک افشاگر لو رفته است.

یکی از افشاگران محبوب دنیای فناوری، رولند کوانت قیمت گوشی نوکیا 7.1 به همراه بخشی از مشخصات آن را در اختیار رسانه ها قرار داده است. بر اساس گفته کوانت، این گوشی هوشمند با قیمت 399 یورو در کشورهای اروپایی عرضه می شود که برابر با 462 دلار است. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول تفاوت چندانی با قیمت نوکیا 7 پلاس ندارد.

گوشی هوشمند نوکیا 7.1 به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود و در رنگ های آبی و نقره ای در اختیار خریداران قرار می گیرد. گزارش ها به استفاده از دوربین اصلی دوگانه و پردازنده اسنپدراگون 710 در این گوشی هوشمند اشاره کرده اند.

گوشی نوکیا 7.1 برخلاف برادر بزرگتر خود، نوکیا 7.1 پلاس فاقد بریدگی صفحه نمایش است. در بخش پشتی این اسمارت فون شرکت نوکیا سنسور اثر انگشت قرار می گیرد.

نوکیا برای توسعه دوربین اصلی این محصول با شرکت زایس همکاری کرده است. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با ابعاد نمایشگر، ظرفیت باتری و سنسورهای استفاده شده برای دوربین این دستگاه در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

شرکت HMD Global در مراسم خود از گوشی نوکیا 7.1 پلاس نیز رونمایی می کند. این دستگاه به نمایشگر برش خورده و پردازنده اسنپدراگون 710 مجهز می شود. پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه را میزبانی می کند.

ارسال نظر