مشخصات گوشی نوبیا X فاش شد

رسانه کلیک - شرکت Nubia قصد دارد در آینده از یک محصول جدید رونمایی کند. به تازگی مشخصات گوشی نوبیا X در فضای مجازی منتشر شده است.

مشخصات گوشی نوبیا X فاش شد

محصول نوبیا NX616J در گیک بنچ حضور پیدا کرده که ظاهرا مربوط به گوشی نوبیا X است. مشخصات گوشی نوبیا X با حضور در این بنچمارک در اختیار رسانه ها قرار گرفت.

گوشی نوبیا NX616J به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 مجهز می شود. شرکت Nubia برای تامین قدرت این محصول خود پردازنده اسنپدراگون 845 را در نظر گرفته که 6 گیگابایت رم آن را همراهی می کند.

گوشی نوبیا X در بنچمارک Geekbench در بخش تک هسته ای امتیاز 2108 را کسب کرده و در بخش چند هسته ای موفق به دریافت امتیاز 7275 شده است.

نوبیا در گذشته اعلام کرده بود در تاریخ 31 اکتبر مراسمی را برای معرفی گوشی هوشمند آینده خود برگزار می کند. در حالی که برخی گزارش ها از این دستگاه با نام نوبیا Z18s یاد کرده بودند، پوستر منتشر شده به نام نوبیا ایکس اشاره داشت.

این گوشی هوشمند در بنچمارک Master Lu نیز حضور پیدا کرده بود. بر اساس این بنچمارک، اسمارت فون آینده نوبیا در نسخه ای مجهز به 8 گیگابایت رم نیز روانه بازار می شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی TENAA، گوشی نوبیا NX616J به صفحه نمایش 6.26 اینچی با فناوری LCD و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود. این دستگاه دارای نمایشگر ثانویه با ابعاد 5.1 اینچ و رزولوشن اچ دی پلاس است.

این دستگاه دوربین سلفی ندارد، چرا که کاربر می تواند با استفاده از نمایشگر دوم با دوربین اصلی آن تصاویر سلفی ثبت کند. گوشی Nubia X از دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 24 و 16 مگاپیکسلی بهره می برد. این دستگاه دارای باتری 3800 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع پشتیبانی می کند.

ارسال نظر