گوشی ویوو X21 ماه جاری میلادی در کشور هند معرفی می شود

رسانه کلیک - شرکت Vivo قصد دارد یکی از محصولات خود را در خارج از بازار چین عرضه کند. بر اساس شایعات گوشی ویوو X21 در ماه جاری میلادی در کشور هند معرفی می شود.

گوشی ویوو X21 ماه جاری میلادی در کشور هند معرفی می شود

در حال حاضر شرکت های کمی محصولات خود را به سنسور اثر انگشت تعبیه شده در نمایشگر مجهز کرده اند. با این وجود انتظار می رود در آینده گوشی های هوشمند بیشتری با این ویژگی معرفی شوند. ویوو اولین شرکتی محسوب می شود که به صورت تجاری از این فناوری در محصول خود استفاده کرد ( ویوو X20 Plus UD اولین گوشی هوشمند مجهز به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر سرانجام به بازار رسید ).

این شرکت چینی قصد دارد گوشی ویوو X21 را در خارج از کشور چین عرضه کند. گوشی ویوو X21 به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر مجهز شده است. این برند در صفحه فیس بوک خود اعلام کرده بود که در تاریخ 5 مه این دستگاه را در کشور سنگاپور معرفی می کند.

شایعات به این موضوع اشاره می کنند که Vivo قصد دارد این گوشی هوشمند را در کشور هند نیز عرضه کند. انتظار می رود این دستگاه در ماه جاری میلادی در این کشور معرفی و فروش آن از ماه ژوئن آغاز شود.

گفته می شود نسخه ای از این دستگاه که ویوو برای بازار هند در نظر گرفته به سنسور اثر انگشت تعبیه شده در نمایشگر مجهز است. این احتمال وجود دارد که قیمت این گوشی هوشمند بالاتر از 450 دلار باشد. گوشی ویوو X21 در کشور چین با قیمتی برابر با 566 دلار به فروش می رسد.

گوشی ویوو X21 به صفحه نمایش 6.28 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس با نسبت تصویر 19:9 مجهز شده است و از برش نمایشگر بهره می برد. قدرت این دستگاه را پردازنده اسنپدراگون 660 تامین می کند و در آن از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است.

از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی، باتری 3200 میلی آمپر ساعتی و جک 3.5 میلی متری صدا اشاره کرد. ویوو از سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 در این محصول استفاده کرده است.

ارسال نظر