گوشی گیمینگ شیائومی به پردازنده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم مجهز می شود

رسانه کلیک - با معرفی ریزرفون و عرضه موفق آن به بازار، شرکت های بیشتری به فکر تولید گوشی های گیمینگ هستند. اخیرا گوشی گیمینگ شیائومی در گیک بنچ ظاهر شده است.

گوشی گیمینگ شیائومی به پردازنده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم مجهز می شود

شرکت Black Shark که در آگوست 2017 تاسیس شده است در زمینه تولید گوشی های هوشمند فعالیت دارد. بر اساس گزارشات این کمپانی را شیائومی تصاحب کرده است. انتظار می رود گوشی گیمینگ شیائومی با کدنام Balckshark در حال توسعه باشد.

در ماه گذشته یک دستگاه با نام Blackshark در AnTuTu حضور پیدا کرده بود. حال امروز شاهد حضور دستگاهی با نام Blackshark SKR-A0 در گیک بنچ هستیم. بر اساس اطلاعات گیک بنچ این دستگاه از سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو بهره می برد.

گیک بنچ به استفاده از پردازنده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت رم در گوشی گیمینگ شیائومی اشاره می کند. این دستگاه در بخش تک هسته ای موفق به کسب امتیاز 2452 شده است. در بخش چند هسته ای این گوشی هوشمند امتیاز 8452 را دریافت کرده است.

بنچمارک AnTuTu در ماه گذشته برخی از مشخصات گوشی گیمینگ شیائومی را مشخص کرده بود. بر اساس این بنچمارک گوشی Blackshark به نمایشگر با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 مجهز می شود.

سال گذشته از گوشی گیمینگ ریزرفون با نمایشگر 120 هرتزی رونمایی شد، بنابراین انتظار می رود که محصول جدید شیائومی نیز به فناوری مشابهی مجهز شود. به احتمال زیاد باتری مورد استفاده در این دستگاه از ظرفیت بالایی برخوردار است.

در AnTuTu گوشی گیمینگ شیائومی امتیاز فوق العاده 270,680 را کسب کرده بود. در این بنچمارک حافظه داخلی گوشی 32 گیگابایت عنوان شده بود. گیک بنچ به استفاده از 8 گیگابایت رم در گوشی Blackshark اشاره دارد و باتوجه به این میزان رم انتظار می رود که این دستگاه در نسخه های 64، 128 و 256 گیگابایتی نیز روانه بازار شود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این گوشی گیمینگ منتشر نشده و زمان رونمایی از آن نیز مشخص نیست.

ارسال نظر