گوشی مفهومی شیائومی Mi MIX 3 فراری در یک رندر به نمایش گذاشته شد

رسانه کلیک - به تازگی یک رندر از گوشی مفهومی شیائومی Mi MIX 3 فراری در فضای مجازی منتشر شده است که طراحی آن را به نمایش می گذارد.

گوشی مفهومی شیائومی Mi MIX 3 فراری در یک رندر به نمایش گذاشته شد

برخی از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند برای توسعه محصولات خود با شرکت های دیگر همکاری می کنند. در این میان می توان به شرکت هواوی اشاره کرد که دوربین گوشی های پرچمدار خود را با همکاری کمپانی آلمانی لایکا توسعه می دهد. هواوی علاوه بر لایکا برخی از اسمارت فون های خود را نیز با همکاری پورشه روانه بازار می کند.

تا به امروز دستگاه های توسعه یافته توسط هواوی و دو شرکت دیگر بازخوردهای مناسبی از بازار دریافت کرده اند و توانسته اند به فروش بالایی دست پیدا کنند. هواوی در گذشته نه چندان دور از گوشی میت RS پورشه دیزاین رونمایی کرده است ( گوشی هواوی میت RS پورشه دیزاین معرفی شد؛ سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر ).

اوپو یکی دیگر از شرکت هایی بوده که با همکاری لامبورگینی نسخه ای ویژه از جدیدترین پرچمدار خود، Find X را روانه بازار می کند ( گوشی اوپو فایند ایکس معرفی شد؛ نمایشگر خمیده و دوربین کشویی ). به نظر می رسد پس از این دو شرکت چینی شیائومی قصد همکاری با یک شرکت محبوب برای توسعه پرچمدار آینده خود داشته باشد.

به تازگی یک رندر از گوشی مفهومی شیائومی Mi MIX 3 فراری در اینترنت منتشر شده است. به احتمال زیاد این رندر به وسیله یک منبع آشنا با محصولات شیائومی طراحی شده است.

بر اساس این رندر گوشی شیائومی Mi MIX 3 فراری از بدنه ای مشکی رنگ بهره می برد و لوگو فراری با رنگ طلایی بر روی آن حک شده است. انتظار می رود این دستگاه در یک نسخه سرامیکی نیز معرفی شود.

گفته می شود این گوشی مفهومی به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر خود مجهز می شود و از سیستم شناسایی چهره سه بعدی بهره می برد. انتظار می رود این دستگاه با قیمتی نزدیک به 1220 دلار در اختیار خریداران قرار بگیرد.

ارسال نظر