رندرهای شیائومی Mi MIX 3 منتشر شد؛ دوربین سلفی پاپ آپ!

رسانه کلیک - به تازگی رندرهای شیائومی Mi MIX 3 در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس این رندرها فبلت آینده شیائومی به دوربین پاپ آپ مجهز می شود.

رندرهای شیائومی Mi MIX 3 منتشر شد؛ دوربین سلفی پاپ آپ!

دیروز تصویر زنده شیائومی می میکس 3 در اینترنت منتشر شد و حال شاهد انتشار رندرهای شیائومی Mi MIX 3 هستیم ( تصویر زنده شیائومی Mi MIX 3 فاش شد؛ حذف کامل حاشیه های نمایشگر ). انتظار می رود از این فبلت در ماه سپتامبر سال جاری میلادی به صورت رسمی معرفی شود.

در گذشته شایعات به نسبت نمایشگر به بدنه بالاتر شیائومی می میکس 3 در مقایسه با Mi MIX 2S اشاره کرده بودند. شیائومی برای دسترسی به نسبت بالاتر صفحه نمایش به بدنه باید حاشیه های اطراف نمایشگر را کاهش دهد.

امروز رندرهای شیائومی Mi MIX 3 در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن ها فبلت آینده شیائومی مانند ویوو NEX به دوربین سلفی پاپ آپ مجهز می شود ( ویوو NEX S معرفی شد؛ بیشترین نسبت نمایشگر به بدنه در میان گوشی های هوشمند موجود در بازار ). در سال 2015 شیائومی یک پتنت در رابطه با دوربین پاپ آپ را به ثبت رسانده بود.

بر اساس این پتنت دوربین سلفی مورد استفاده در گوشی های شیائومی در بالای دستگاه قرار می گیرد و در صورت نیاز از بدنه خارج می شود. این دوربین پاپ آپ فلاش LED را نیز در خود جای داده است.

در رندرهای شیائومی Mi MIX 3 شاهد حضور دستگاهی با حاشیه های بسیار کم در اطراف نمایشگر هستیم. در شیائومی می میکس 2 دوربین سلفی در بخش پایینی نمایشگر قرار دارد. در حالی که شایعات اخیر به قرارگیری دوربین سلفی در بدنه دستگاه اشاره می کنند، پتنت مربوط به دروبین پاپ آپ شیائومی در سال 2015 به ثبت رسیده است.

در رندهای شیائومی می میکس 3 سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی دستگاه قرار ندارد. در این بخش شاهد حضور دوربین اصلی دوگانه و فلاش LED هستیم. این احتمال وجود دارد که فبلت آینده شیائومی به سنسور اثر انگشت درون نمایشگر مجهز شود.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی می میکس 3 در فضای مجازی منتشر نشده است با این حال انتظار می رود قدرت آن را اسنپدراگون 845 تامین کند.

ارسال نظر