رازهای اینستاگرام در مورد نحوه نمایش پست ها در فید اپلیکیشن

رسانه کلیک - در سال 2016، سیاست های اپلیکیشن اینستاگرام در مورد نمایش پست ها دچار تغییرات اساسی شد. امروز رازهای اینستاگرام در این خصوص لو رفت.

رازهای اینستاگرام در مورد نحوه نمایش پست ها در فید اپلیکیشن

در ابتدای شروه به کار Instagram ، زمانی که وارد این اپلیکیشن می شدید، پست های جدید را مشاهده کرده و به مرور و با پایین آمدن، پست ها به سمت قدیمی تر شدن پیش می رفت، اما توسعه دهندگان این اپ تصمیم گرفتند تا الگوریتم نمایش پست ها را تغییر داده و به این ترتیب، حالت چیده شدن تصاویر و پست ها با تغییر مواجه شد.

حالا رازهای اینستاگرام پیرامون این موضوع فاش و مشخص شد که دلیل چنین ساز و کاری از دست دادن بیش از 70 درصد پست ها توسط کاربران بوده است.

در حال حاضر بسیاری از کاربران از سیستم جدید ابراز نارضایتی کرده اند و برخی از مدیران پیج های مختلف در مورد دیده نشدن بسیاری از پست ها شاکی هستند. این موضوع را می توان از پایین آمدن بازدید و تعداد لایک ها متوجه شد. مدیران اینستاگرام سه عامل اصلی زیر را دلیل اتخاذ تصمیم یاد شده می دانند:

  1. علاقه: بر اساس گذشته کاربر، الگوریتم جدید تشخیص می دهد تا افراد به چه پست هایی علاقه دارند.
  2. تأخیر: در حال حاضر چه پستی از اهمیت بیشتری برخوردار است؟ آخرین پست هایی که در مورد موضوعات داغ روز هستند در اولویت قرار می گیرند و سپس به سراغ پست هایی که طی روزهای اخیر ارسال شده، می رویم.
  3. نوع ارتباط: پست هایی که توسط اشخاصی ارسال می شود که ارتباط نزدیک تری با شما دارند (به عنوان مثال قبلا برای وی کامنت گذاشته اید، یا در تصاویر او تگ شده اید)، امتیاز بالاتری داشته و به این ترتیب ابتدا با آنها روبرو می شوید.

سه فاکتور زیر نیز در این الگوریتم دخالت دارند:

  • تناوب و تکرار: تعداد دفعات بازدید از این شبکه اجتماعی از جمله رازهای اینستاگرام به حساب می آید. چرا که مسئولان آن می خواهند زمانی که کاربر این اپلیکیشن را باز می کند، مطالب و پست های مهم را ابتدا مشاهده کند.
  • فالو کردن: اگر تعداد افراد فالو شده توسط شما زیاد باشد، به همان نسبت پست های کمتری از یک فرد تکراری در فید خود مشاهده می کنید.
  • استفاده: اگر زمان بیشتری را صرف مرور اینستاگرام کنید، متعاقبا تعداد پست های بیشتری را مشاهده خواهید کرد.

طبق اعلام مدیران اینستاگرام، هنوز تصمیمات دقیق و مناسبی برای بازگشت به حالت قبل گرفته نشده است. پس اگر از الگوریتم جدید این اپلیکیشن ناراضی هستید، بهتر است که آن را با تیم پشتیبانی در میان بگذارید.

بد نیست بدانید که اینستاگرام، کاربران خود را به دلیل فعالیت کم یا زیاد مجازات نمی کند، لذا به هیچ عنوان نگران عدم فعالیت یا در مقابل، فعالیت زیاد خود در این شبکه اجتماعی نباشید.

فاش شدن رازهای اینستاگرام به نظر موضوع جالبی به نظر می رسد. ممکن است با خواندن این مطلب هم اینک به اینستاگرام سر زده و صحبت های مدیران آن در مورد نحوه نمایش پست ها را بررسی کنید.

ارسال نظر