دایرکت اینستاگرام به نسخه وب آن اضافه می شود

رسانه کلیک - جدیدترین اطلاعات منتشر شده به آزمایش دایرکت اینستاگرام در نسخه وب این شبکه اجتماعی اشاره می کند. انتظار می رود این قابلیت در آینده در اختیار کاربران قرار بگیرد.

دایرکت اینستاگرام به نسخه وب آن اضافه می شود

اگر از نسخه وب اینستاگرام استفاده می کنید و همچنین به چت با دیگران علاقه دارید، باید به شما بگوییم که این شبکه اجتماعی در حال آزمایش دایرکت برای نسخه وب است. با توجه به این موضوع، در آینده کاربران می توانند توسط کامپیوتر پیام ارسال و یا دریافت کنند.

در صورتی که دایرکت اینستاگرام به نسخه وب آن اضافه شود، کاربران بدون نیاز به اپلیکیشن این شبکه اجتماعی می توانند با دیگران گفتگو کنند. کاربران علاوه بر کامپیوتر و مک، می توانند توسط مرورگر گوشی هوشمند خود نیز از نسخه وب اینستاگرام استفاده کنند و دیگر نیازی به نصب اپلیکیشن آن نخواهند داشت.

دایرکت اینستاگرام در نسخه وب می تواند کارایی این شبکه اجتماعی را بیش از پیش افزایش دهد و همچنین محبوبیت آن را به سطح بسیار بالاتری برساند. در حال حاضر افراد برای ارسال پیام مستقیم برای دیگران، از اپلیکیشن این شبکه اجتماعی استفاده می کنند ( چگونه در اینستاگرام ویس ارسال کنیم؟ ).

همانطور که می دانید فیس بوک مالک اینستاگرام و واتساپ محسوب می شود. از سال 2015 شاهد حضور این قابلیت در واتس‌اپ بودیم و پیام رسان فیس بوک نیز به این ویژگی مجهز شده است. با توجه به این موضوع، اضافه شدن این ویژگی به نسخه وب اینستاگرام منطقی به نظر می رسد.

در حال حاضر اینستاگرام نسخه بتا این قابلیت را برای کاربران عرضه نکرده است. این شبکه اجتماعی تصمیم گرفته این ویژگی را ابتدا در اختیار کارمندان خود قرار دهد تا باگ های آن را بررسی کنند.

در حالی که اینستاگرام در رابطه با زمان عرضه عمومی این قابلیت اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است، انتظار می رود در آینده نزدیک کاربران به آن دسترسی پیدا کنند.

ارسال نظر