Lost Journey؛ ارزانترین اپلیکیشن برای نخستین بار در پلی استور

گوگل پلی استور به تازگی با عرضه اپلیکیشن های بسیار ارزان قیمت رکورد تازه ای را به نام خود ثبت کرده است. تنها ۱ سنت برای اپیکیشن !

Lost Journey؛ ارزانترین اپلیکیشن برای نخستین بار در پلی استور

به گزارش کلیک - گوگل پلی استور (Google Play Store) یکی از معتبرترین اپیکیشن های دانلود و خرید اپلیکیشن های اندروید، به تازه گی از ارزان ترین اپیکیشن قابل خرید در این مجموعه رونمایی کرده است. اپلیکیشن هایی که تنها با پرداخت یک سنت قابل دانلود هستند.

بسیاری از کاربران اندروید برای دریافت و یا خرید اپلیکیشن گوگل پلی استور را انتخاب می کنند، که علاوه بر دسترسی آسان، از امنیت بالایی نیز برخوردار است. دانلود اپلیکیشن های مختلف، بازی و همچنین به روزرسانی به موقع اپلیکشن ها از امکاناتی ست که گوگل پلی در اختیار کاربران قرار می دهد که برخی از این امکانات رایگان عرضه می شوند و برخی مشمول هزینه هایی برای دانلود هستند. گوگل پلی به تازه گی امکانی را برای کاربران اندروید در نظر گرفته است تا با ارزانترین قیمت و تنها با پرداخت ۱ سنت اپلیکیشنی را دانلود کنند. این دو اپلیکشن در نظر گرفته شده توسط گوگل پلی، دو بازی مهیج با نام های "Lost Journey" که یک بازی ماجراجویانه در فضاست و "Armpit Hero" که یک بازی کاملا استراتژیک است تنها با قیمت ۱ سنت عرضه می شوند.

پیش از این هیچ یک از اپلیکشن ها با این قیمت عرضه نشده بودند که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان این امر ضربه بزرگی به صنعت فروش اپلیکیشن در دنیای تکنولوژی وارد خواهد کرد. در این میان شرکت طراح بازی Lost Journey به قیمت گذاری این محصول اعتراض داشته است، چرا که این اپلیکیشن مهیج به ارزش ۹۹ سنت قیمت گذاری شده است و نزول یکباره قیمت آن به ۱ سنت برای تولیدکننگان و طراحان این محصول ناخوشایند بوده است. با این حال خبری از واکنش شرکت طراح بازی Armpit Hero منتشر نشده است.

بسیاری از کارشناسان نزول قیمت یکباره اپلیکیشن Lost Journey را ناشی از اشتباه احتمالی گوگل پلی می دانند، اما با این حال این دو اپلیکیشن همچنان و با قیمت ۱ سنت در حراجی سال نو میلادی قابل خرید و دانلود می باشند.

ارسال نظر