گوشی هوشمند Honor 8 هواوی با دوربین دوگانه رونمایی شد

روز گذشته هواوی به صورت رسمی از گوشی  Honor 8 در چین پرده برداشت. این گوشی به یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با شیشه خمیده ۲٫۵D همراه با رزولوشن ۱۰۸۰x1920 مجهز است.

گوشی هوشمند Honor 8 هواوی با دوربین دوگانه رونمایی شد

به گزارش کلیک، شاید قابل توجه ترین ویژگی این گوشی را بتوان در پشت آن پیدا کرد، جایی که دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی آن قرار دارد. هر دو دوربین به کار رفته دارای قابلیت فوکوس خودکار لیزری و دیافراگم f/2.2 است. این دوربین شباهت زیادی به دوربین دوگانه به کار رفته در گوشی قبلی هواوی یعنی Honor V8 دارد.

علاوه بر این دو دوربین، قسمت پشتی Honor 8 میزبان یک حسگر اثر انگشت است. در زیر پوسته، یک تراشه Kirin 950 با ۸ هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP4 به این گوشی نیرو می بخشد. این گوشی در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد. یکی به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. دو مدل دیگر به ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز هستند. هر سه مدل توانایی پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت را دارا هستند.

هواوی برای ثبت تصاویر سلفی و مکالمه تصویری، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه کرده است. باتری این گوشی دارای ۳۰۰۰ میلی آمپر گنجایش بوده و از قابلیت شارژ سریع بهره می برد. در بخش نرم افزاری نیز، اندروید ۶٫۰ با رابط کاربری EMUI 4.1 در Honor 8 به کار رفته است. این گوشی فقط ۷٫۴۵ میلی متر ضخامت و ۱۵۳ گرم وزن دارد.

honor8-15241

Honor 8 در پنج رنگ متنوع سفید، طلایی، مشکی، صورتی و آبی عرضه می شود. مدل ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی آن ۲۹۹ دلار قیمت گذاری شده است. مدل ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز قیمتی معادل ۳۷۴ داشته و هر سه مدل در ۱۹ ژولای (۲۹ تیر) به بازار عرضه می شوند.

ارسال نظر