نسخه کنسولی بازی The Hunter: Call of the Wild تایید شد

رسانه کلیک - استودیوی سازنده مجموعه شناخته شده و محبوب Just Cause یعنی «آوالانچ» اخیرا نسخه ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ بازی The Hunter: Call of the Wild را تایید کرد.

نسخه کنسولی بازی The Hunter: Call of the Wild تایید شد

بدون شک، بازی The Hunter: Call of the Wild یکی از بهترین عناوین ویدیویی شبیه ساز حرفه ای شکار به شمار می رود که بازیکنان زیادی را به خود مشغول کرده است. استودیوی سازنده این عنوان ویدیویی «آوالانچ»، خالق مجموعه Just Cause، است که به تازگی در طی بیانیه ای، از عرضه نسخه کنسولی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) بازی خبر داد. به علاوه، سازندگان تاریخ عرضه دقیق این نسخه را نیز مشخص کردند که بر اساس آن، کاربران و دارندگان کنسول های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان در تاریخ ۲ اکتبر سال میلادی جاری (۱۰ مهر ۹۶) می توانند با پرداخت ۳۹٫۹۹ دلار به تجربه بازی مهیج The Hunter: Call of the Wild بپردازند.

نسخه کنسولی عنوان The Hunter: Call of the Wild شامل نسخه اصلی و تمامی محتویات و بسته های الحاقی بازی (Tents & Ground Blinds و ATV expansions) می شود که در مجموع با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

The Hunter: Call of the Wild بازی شبیه ساز شکار است که به شما اجازه می دهد در نقشه های بزرگ کشور آلمان و بخش شمال غربی اقانوس آرام طعمه مورد نظر خود را شکار کنید. این بازی توسط موتور گرافیکی و قدرتمند اختصاصی استودیوی «آوالانچ» یعنی Apex توسعه یافته که به لطف آن گرافیک بازی چندان شما را ناامید نخواهد کرد. همچنین در کنار بخش تک نفره، بخش چند نفره رقابتی این عنوان به جذابیت بازی افزوده چرا که می توانید با تشکیل یک تیم هشت نفره و با همکاری یکدیگر، حیوانات مختلفی را شکار و امتیاز کسب کنید.

The Hunter: Call of the Wild

در این بازی شبیه ساز شکار، حیوانات گوناگونی یافت می شود که هر کدام رفتار خاص خود را دارند. فراموش نشود که محیط و آب و هوا به نشانه گیری شما تاثیر به سزایی خواهد گذاشت. به عنوان مثال، در هنگام وزش باد قطعا تیر شما به محل نشانه گیری شده برخودار نخواهد کرد و باید تمامی جوانب و شرایط محیطی را در نظر بگیرید. از دیگر ویژگی های بازی می توان به چرخه روز و شب و آب و هوای دینامیکی اشاره کرد.

نسخه رایانه شخصی بازی The Hunter تقریبا هفت سال پیش در شبکه پرمخاطب استیم عرضه شده بود که در این مدت بیش از ۷ میلیون کاربر و بازیکن در آن ثبت نام کرده و به تجربه آن پرداخته بودند. حال با توجه به عرضه نسخه Xbox One و پلی استیشن ۴ این عنوان ویدیویی، پیش بینی می شود جامعه آماری رشد قابل ملاحظه ای داشته باشد و تعداد کاربران آن از مرز ۱۳ میلیون پلیر عبور کند.

شایان ذکر است؛ آخرین نسخه این مجموعه تحت عنوان The Hunter: Call of the Wild در تاریخ ۱۶ فوریه سال میلادی جاری (۲۸ بهمن ۹۵) بر روی رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد.خوشبختانه عملکرد این عنوان قابل تحسین بود و به خوبی انتظارات منتقدان و بازیکنان را به دست آورد؛ به طوری که اغلب شاهد نظرات مثبتی از سوی کاربران در شبکه Steam هستیم. حال اگر به بازی های شبیه ساز شکار علاقه دارید، هم اکنون به شبکه استیم مراجعه کرده و با پرداخت ۲۹٫۹۹ دلار، این بازی هیجان انگیز را امتحان کنید.

ارسال نظر