آخرین اطلاعات منتشر شده از دوربین گلکسی نوت ۸

رسانه کلیک – بعد از فروش موفق گلکسی S8 نوبت به گلکسی نوت ۸ ، پرچم دار بعدی سامسونگ رسیده است، بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، نوت ۸ دوربین دوگانه دارد.

آخرین اطلاعات منتشر شده از دوربین گلکسی نوت ۸

هنوز جزئیات دقیقی از گلکسی نوت ۸ عرضه نشده است و به نظر می‌رسد سامسونگ از سبک طراحی گلکسی S8 در نوت ۸ هم استفاده و این گوشی هوشمند را با صفحه‌نمایش لبه به لبه عرضه کند. یکی از اخبار بسیار مهم که از نوت ۸ به گوش می‌رسد دوربین دوگانه این گوشی هوشمند است.

بر اساس آخرین اخبار دوربین اصلی نوت ۸ دوگانه است و هنوز خبری مبنی بر محل قرار گرفتن اسکنر اثرانگشت منتشرنشده است. بهتر است سامسونگ اشتباهی که در S8 کرد را تکرار نکند و اسکنر اثرانگشت را به پشت‌گوشی و در کنار دوربین‌ها انتقال ندهد.

سیستم دوربین دوگانه نوت ۸، سیستم جدیدی نیست و درواقع همان سیستمی است که در آیفون ۷ هم استفاده‌شده. نظیر این مدل از دوربین‌های دوگانه را می‌توانیم در ال‌جی G6، هواوی P9 و وان پلاس ۵ مشاهده کنیم. گلکسی نوت ۸

آخرین اطلاعات لو رفته از دوربین گلکسی نوت 8

دوربین‌های دوگانه‌ای که در آیفون ۷ وجود دارد، دارای عملکردی متفاوت است. لنز های آیفون ۷، لنز تله و لنز واید است که با استفاده از لنز تله و حالت بوکه نرم‌افزاری آیفون ۷، کاربر می‌تواند یک عکس پرتره خوب با پس‌زمینه‌ای محو بگیرد و لنز دیگر هم قابلیت زوم را برای کاربر ایجاد می‌کند.

سامسونگ هنوز جزئیات دوربین دوگانه نوت ۸ را منتشر نکرده است ولی اطلاعات لو رفته نشان می‌دهد که زوم دوربین نوت ۸، چیزی حدود ۳ برابر است و حالت نرم‌افزاری بوکه هم در نرم‌افزار دوربین نوت ۸ عرضه خواهد شد. گلکسی نوت ۸

مدیرعامل سامسونگ در کنفرانسی به این موضوع اشاره‌کرده که دوربین نوت ۸ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود و درواقع دوربین دوگانه نوت ۸ باید بر روی S8 قرار می‌گرفت تا دوربین این گوشی هوشمند از بالاتری کیفیت برخوردار می‌بود.

فروش S8 در بازار بسیار موفق بوده و سامسونگ بار دیگر توانسته جایگاه خود در بازار گوشی‌های هوشمند اندروید را به دست آورد، باید دید عرضه نوت ۸ به چه میزان در بالا بردن این موفقیت مؤثر خواهد بود.

ارسال نظر