با لیست پرفروش‌ترین عناوین این هفته رایانه های شخصی همراه باشید

طبق روال همیشه، با اتمام یک هفته میلادی شبکه های بزرگ استیم و فروشگاه های مختلف در اقصی نقاط کشور بریتانیا و فروشگاه گرین من گیمینگ، لیست پرفروش ترین عناوین ویدیویی پلتفرم رایانه شخصی را منتشر کردند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، در این هفته شاهد صدرنشینی بازی سیمز ۴ هستیم که با قلبه به حریف خود یعنی Football Manager 2016، توانست به این جایگاه دست یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

با لیست پرفروش‌ترین عناوین این هفته رایانه های شخصی همراه باشید

بر اساس اطلاعات منتشر شده، در این هفته شاهد صدرنشینی بازی سیمز ۴ هستیم که با قلبه به حریف خود یعنی Football Manager 2016، توانست به این جایگاه دست یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، عنوان ویدیویی THE SIMS 4 که توسط کمپانی محبوب الکترونیک آرتز منتشر گشته است، در این هفته توانست با کمی افزایش فروش، صدرنشینی جدول پرفروش ترین عناوین ویدیویی هفتگی بریتانیا مخصوص پلتفرم رایانه شخصی را از آن خود کند. بنابراین، بازی فوتبال منیجر ۲۰۱۶ که صدرنشین هفته گذشته این جدول بود، با یک پله سقوط به رده دوم جدول رفت. عنوان پرطرفدار اور واچ نیز که روزانه به تعداد گیمرها و کاربران آن افزوده می شود، در این هفته جایگاه قبلی خود یعنی رده سوم جدول را حفظ کرد و تحت تاثیرات تغییرات جدول قرار نگرفت.

جدیدترین اثر ویدیویی کمپانی بتسدا یعنی عنوان ویدیویی مشهور DOOM نیز با توجه به کاهش میزان فروش، توانست یک پله صعود کند و جایگاه خود را از رده پنجم به رده چهارم جدول ارتقا دهد. این صعود تنها مختص بازی دووم نیست و عناوین Total War: Warhammer و The Sims 4: Get to Work به ترتیب با دو پله صعود، در رده های پنجم و ششم جدول پرفروش ترین عناوین هفتگی بریتانیا قرار گرفتند.

بازی بی نظیر و پرطرفدار فالوت ۴ نیز همچنان نام خود را در لیست ۱۰ بازی پرفروش کشور بریتانیا حفظ کرده و این بار، تنها با یک پله سقوط، از رده ششم به رده هفتم جدول رفته است. با اینکه میزان فروش این عنوان ویدیویی رفته رفته کمتر می شود اما پس از گذشت چندین ماه از انتشار بازی، حضور این بازی در رده هفتم جدول، بیانگر قدرت و محبوبیت بازی است. البته دلیل موفقیت و فروش بسیار خوب نسخه چهارم بازی فالوت، به عرضه بسته های الحاقی متعدد توسط کمپانی بتسدا سافت ورک باز می گردد که این استودیو به خوبی توانسته رضایت گیمرها را جلب کند.

جایگاه هشتم این هفته جدول پرفروش ترین بازی ها در کشور بریتانیا، مختص بازی استار وارز بتل فرانت می باشد که بر خلاف تصور، با افزایش فروش مواجه گردید. به همین دلیل، بازی مهیج استار وارز با یک پله صعود رو به رو شد و توانست خود را از رده نهم جدول، به رده هشتم بیاورد. بیشترین سقوط این هفته، به بازی The Sims 4: Get Together اختصاص دارد که هفته گذشته به دلیل پیشنهادات شگفت انگیز کمپانی ناشر، به رده چهارم جدول دست یافت و حال با کاهش فروش مواجه گردید. به همین خاطر، این عنوان با پنج پله سقوط، در رده نهم جدول جا گرفت.

با وجود گذشت دو سال از انتشار بازی Grand Theft Auto V، همچنان شاهد حضور این عنوان در لیست پرفروش ترین عناوین هستیم. هفته گذشته این عنوان توانست صدرنشین پرفروش ترین عناوین شبکه استیم شود و حال در کشور بریتانیا نیز با افزایش فروش مواجه شد. بر این اساس، شاهکار استودیوی راک استار با یک پله صعود خود را در لیست ۱۰ بازی پرفروش بریتانیا قرار داد و بار دیگر، قدرت استودیوی راک استار را به رخ رقیبان خود کشید.

No-Man’s-Sky-screenshot

در ادامه می توانید لیست پرفروش ترین عناوین پلتفرم رایانه شخصی در بریتانیا، استیم و فروشگاه گرین من گیمینگ را مشاهده کنید. (این لیست تا تاریخ ۳۰ جولای مصادف با شنبه ۹ مرداد ماه سال ۱۳۹۵ گردآوری شده است)

پر فروش‌ ترین بازی‌های پلتفرم رایانه‌ شخصی در کشور بریتانیا:

جایگاه قبلی جایگاه کنونی
نام بازی
استودیوی سازنده
کمپانی ناشر
۲ ۱ THE SIMS 4 THE SIMS STUDIO الکترونیک آرتز
۱ ۲ FOOTBALL MANAGER 2016 SPORTS INTERACTIVE سگا
۳ ۳ OVERWATCH BLIZZARD ENTERTAINMENT اکتیویژن بیلیزارد
۵ ۴ DOOM ID SOFTWARE بتسدا سافت ورک
۷ ۵ TOTAL WAR: WARHAMMER CREATIVE ASSEMBLY سگا
۸ ۶ THE SIMS 4: GET TO WORK THE SIMS STUDIO الکترونیک آرتز
۶ ۷ FALLOUT 4 BETHESDA بتسدا سافت ورک
۹ ۸ STAR WARS BATTLEFRONT DIGITAL ILLUSIONS الکترونیک آرتز
۴ ۹ THE SIMS 4: GET TOGETHER THE SIMS STUDIO الکترونیک آرتز
۱۱ ۱۰ GRAND THEFT AUTO V ROCKSTAR NORTH تیک تو
۱۰ ۱۱ FARMING SIMULATOR 15: GOLD EDITION GIANTS SOFTWARE کوچ مدیا
۱۳ ۱۲ HEARTS OF IRON IV PARADOX پارادوکس
- ۱۳ BATTLEBORN GEARBOX SOFTWARE تیک تو
۱۲ ۱۴ MIRROR'S EDGE CATALYST DIGITAL ILLUSIONS الکترونیک آرتز
۱۴ ۱۵ STARCRAFT II: LEGACY OF THE VOID BLIZZARD ENTERTAINMENT اکتیویژن بیلیزارد
۱۸ ۱۶ CALL OF DUTY: BLACK OPS III TREYARCH اکتیویژن بیلیزارد
۱۹ ۱۷ THE SIMS 4 BUNDLE PACK 1 THE SIMS STUDIO الکترونیک آرتز
- ۱۸ JUST CAUSE 3 AVALANCHE STUDIOS شعبه اروپا کمپانی اسکوئر انیکس
۱۵ ۱۹ XCOM 2 FIRAXIS تیک تو
۱۶ ۲۰ THE WITCHER III: WILD HUNT CD PROJEKT RED باندی نامکو انترتیمنت
۱۷ ۲۱ PROJECT CARS: GAME OF THE YEAR EDITION SLIGHTLY MAD STUDIOS باندی نامکو انترتیمنت
۲۰ ۲۲ THE SIMS 4 BUNDLE PACK 5 THE SIMS STUDIO الکترونیک آرتز
۲۵ ۲۳ THE SIMS 3: STARTER BUNDLE THE SIMS STUDIO الکترونیک آرتز
۲۱ ۲۴ ROCKET LEAGUE PSYONIX ۵۰۵ گیمز
- ۲۵ PRO CYCLING MANAGER 2016: TOUR DE FRANCE CYANIDE فوکاس هوم اینتراکتیو
۲۹ ۲۶ STELLARIS PARADOX پارادوکس
۲۳ ۲۷ STARCRAFT II: BATTLE CHEST BLIZZARD ENTERTAINMENT اکتیویژن بیلیزارد
۳۰ ۲۸ FAR CRY 4 UBISOFT (MONTREAL) یوبی سافت
- ۲۹ WAR FOR THE OVERWORLD SUBTERRANEAN GAMES سولد اوت سلز اند مارکتینگ
- ۳۰ DIRT RALLY CODEMASTERS کد مسترز

در ادامه، به لیست پرفروش ترین بازی های شبکه استیم می رسیم! شبکه استیم نیز جز پرمخاطب ترین شبکه های دنیای گیم به حساب می آید به طوری که به صورت میانگین، بیش از ۵ میلیون گیمر به صورت همزمان و آنلاین، در این شبکه مشغول تجربه عناوین ویدیویی هستند. در این هفته، گیمرها به سراغ پیش خرید بازی مورد انتظار و پرطرفدار No Man's Sky رفته اند به طوری که میزان فروش این عنوان به قدری زیاد بود که توانست در رده اول جدول قرار گیرد. این عنوان هم اکنون در حال آماده شدن جهت ارسال به فروشگاه ها، خرده فروشان و... می باشد و قرار است در تاریخ ۹ آگوست سال میلادی جاری مصادف با سه‌ شنبه ۱۹ مرداد ماه سال ۱۳۹۵ برای کنسول نسل هشتم کمپانی سونی یعنی پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز عرضه شود. قطعا پس از عرضه این بازی، شاهد صدرنشینی دوباره آن خواهیم بود.

در جایگاه دوم پرفروش ترین عناوین این هفته استیم، بازی We Happy Few قرار گرفت. این عنوان قرار است بزودی توسط کمپانی Compulsion Games برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی ویندوزی، لینوکس و مک او اس عرضه شود.

در نهایت، به جایگاه سوم جدول می رسیم که در جایگاه، بازی محبوب و شاهکار راک استار یعنی Grand Theft Auto V قرار دارد. بازی جی تی ای وی در جدول هفته گذشته، در جایگاه اول قرار داشت و گویا به دلیل عرضه عناوینی همچون No Man's Sky و We Happy Few، با دو پله سقوط به رده سوم جدول رفته است. در زیر می توانید لیست ۱۰ بازی پرفروش شبکه استیم را مشاهده کنید.

پرفروش‌ ترین بازی‌ ها در شبکه‌ بزرگ استیم:

۱٫ No Man's Sky
۲٫ We Happy Few
۳٫ Grand Theft Auto V
۴٫ Total War: WARHAMMER - Call of the Beastmen
۵٫ RimWorld
۶٫ Starbound
۷٫ Counter-Strike: Global Offensive
۸٫ ARK: Survival Evolved
۹٫ Dead by Daylight
۱۰٫ Tom Clancy's Rainbow Six Siege

پرفروش‌ ترین بازی‌ های پلتفرم رایانه‌ شخصی در فروشگاه گرین‌ من گیمینگ :

۱٫ Sacred 2 Gold
۲٫ South Park: The Stick of Truth
۳٫ Dragons Dogma: Dark Arisen
۴٫ XCOM 2: Digital Deluxe
۵٫ Portal 2
۶٫ Portal Bundle
۷٫ The Orange Box
۸٫ Rocket League
۹٫ Grand Theft Auto V
۱۰٫ Sid Meier's Civilization V: The Complete Edition

در پایان این گزارش، دیدگاه شما در رابطه با میزان فروش بازی های رایانه های شخصی در هفته گذشته چیست؟ شما در هفته گذشته، کدام یک از عناوین ویدیویی ذکر شده در لیست بالا را خریداری کرده اید؟ هفته آینده فروش عناوین پلتفرم رایانه شخصی را چگونه پیش بینی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر