نگران کار نکردن اسکنر عنبیه Galaxy Note 7 نباشید

این گونه برنامه ریزی شده بود تا Galaxy Note 7 سامسونگ در تاریخ دوم آگوست به طور رسمی رونمایی شود، اما بعد از افشا شدن اطلاعات فراوان در رابطه با این گوشی جدید در ماه های گذشته، به نظر می رسد چیز زیادی برای رونمایی کردن از آن وجود نداشته باشد.

نگران کار نکردن اسکنر عنبیه Galaxy Note 7 نباشید

به گزارش کلیک، اکنون بسیاری از کارشناسان می دانند که Note 7 قصد دارد تا از ویژگی اسکنر عنبیه رونمایی کند - متاسفانه، ما حتی چند تصویر از سیستم آن در حین کار مشاهده کرده ایم - اما این بار تصاویر بی شماری در اختیار داریم که صفحه قفل و بخش امنیتی در تنظیمات نرم افزار، بخش هایی از فرآیند نصب اسکنر عنبیه، منوی S Pen Air Command و بخش های دیگر رابط Grace UX جدید در آنها نمایش داده شده است.

در بین تصاویر افشا شده یک صفحه سلب مسئولیت وجود دارد که محدودیت های این اسکنر عنبیه رویایی را بیان می کند و بسیار طولانی است. اگر شما امیدوار بودید تا بتوانید قفل صفحه این دستگاه را بعد از یک جشن شبانه باز کنید، شما باید آن را از سر خود بیرون کنید، زیرا در بخش سلب مسئولیت گوشی Note 7 اعلام شده که وقتی " بخش هایی از عنبیه چشم های شما به دلیل نیمه باز بودن پلک ها یا پف کردگی آنها مخفی شود " ممکن است قفل صفحه این گوشی باز نشود. از طرف دیگر، فرآیند نصب اسکنر بسیار آسان است - فقط کافی است تا دستگاه را حدود ۲۵ سانتیمتر از صورت خود دور نگه دارید سپس چشم های خود را با نشانگرهای روی صفحه هم تراز کنید و منتظر بمانید تا اسکنر جادوی خود را انجام دهد.

Galaxy_S7-tech-boom

علی رغم لیست طولانی هشدارها، اسکنر عنبیه در اکثر شرایط کار می کند و اگر هم کار نکرد شما می توانید همیشه آن را به روش قفل گشایی با انگشت بازگردانید.
همچنین در جدیدترین تصاویر به دست آمده برخی از رابط های کاربری نرم افزارهای موجود، کشوی نرم افزارGrace UX -- که گزینه ای را برای منظم کردن الفبایی مداوم نرم افزارها است - وجود دارد، علاوه بر یک منوی S Pen Air Command که دارای یک گزینه جدید به نام Glance بوده و یک ویژگی برای ضبط بخش هایی از صفحه و تبدیل آنها به تصاویر GIF متحرک است.

آیا نسبت به Note 7 و رابط کاربری بهینه سازی شده آن هیجان زده شده اید؟ آیا اگر حجم فراوان لو رفتن ها در مورد این گوشی این قدر زودتر از رونمایی رسمی این گوشی آشکار نمی شد باز هم همچنان آن را ترجیح می دادید؟

ارسال نظر