نام اپلیکیشن های اپ استور حداکثر ۵۰ حرفی می شود

اپل قصد دارد از روز ۱۷ شهریور دو تغییر بزرگ در اپ استور خود اعمال کند. نخستین تغییر حذف اپلیکیشن‌هایی است که برای مدت زیادی به‌روز‌رسانی نشده‌اند و دومین تغییر محدود کردن نام اپلیکیشن‌ها به ۵۰ حرف است.

نام اپلیکیشن های اپ استور حداکثر ۵۰ حرفی می شود

به گزارش کلیک، اپل قصد دارد تغییراتی را در اپ استور ایجاد کند و آن را به‌روز کند. به همین منظور چند روز پیش با ارسال ایمیلی به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های iOS، به اطلاع آن‌ها رساند که این شرکت قصد دارد با روش ارزیابی جدید خود اپلیکیشن‌های مناسب و اپلیکیشن‌هایی را که دارای مشکل هستند، مشخص کنند. حال این سوال مطرح می‌شود که معیار تعیین اپلیکیشن‌های دارای مشکل چیست؟ اپل اپلیکیشن‌هایی را که برای مدت زیادی به‌روز‌رسانی نشده‌اند و یا اپلیکیشن‌هایی را که دیگر عملکرد آن‌ها مطابق با انتظارات کاربران نیست، مشکل دار می‌داند.

چنانچه اپل تشخیص دهد اپلیکیشنی دارای مشکل است، به توسعه‌دهنده آن ۳۰ روز مهلت می‌دهد تا مشکلات اپلیکیشن خود را برطرف کند و آن را به‌روز‌رسانی کند. چنانچه توسعه‌دهنده در مدت تعیین شده این کار را انجام ندهد، اپل اپلیکیشن مورد نظر را از اپ استور حذف خواهد کرد. اپل قصد دارد تمام اپلیکیشن‌هایی را در هنگام اجرا با مشکل مواجه می‌شوند و متوقف می‌شوند، نیز از اپ استور به طور کامل حذف کند و در نظر دارد این کار را طی مدت ۳۰ روز انجام دهد.

اپل در ایمیل خود به توسعه‌دهندگان اعلام کرد که کیفیت برای این شرکت در درجه اول اهمیت قرار دارد و به بیان این مطلب پرداخت که این شرکت کاملا به این موضوع واقف است که توسعه‌دهندگان برای طراحی و ایجاد اپلیکیشن‌های مبتکرانه خود و همچنین به‌روز‌رسانی آن‌ها و افزودن ویژگی‌های جدید به آن‌ها زحمات زیادی می‌کشند.

اگر از اپلیکیشن‌هایی استفاده می‌کنید که از اپ استور حذف شده‌اند، همچنان می‌توانید به استفاده از این اپلیکیشن‌ها ادامه دهید؛ اما به یاد داشته باشید که آن‌ها دیگر آپدیت نخواهند شد.

اپل اعلام کرد که قصد دارد برای بهتر شدن اپ استور، تغییر دیگری نیز در آن اعمال کند. این شرکت اعلام کرده است که نام اپلیکیشن‌ها نباید از ۵۰ حرف بیشتر شود (اپل این کار را برای جلوگیری از دستکاری سیستم جستجوی اپ استور توسط توسعه‌دهندگان خود انجام داده است؛ به عبارت دیگر از این به بعد دیگر هیچ توضیحی در نام اپلیکیشن‌ها دیده نمی‌شود.

هر دو تغییر از تاریخ ۱۷ شهریور در اپ استور اعمال خواهند شد؛ بنابراین چنانچه توسعه‌دهندگان متوجه شده‌اند که اپلیکیشن‌های آن‌ها به‌روز نیستند و یا مشکلاتی دارند، از همین امروز می‌توانند مشکلات آن‌ها را برطرف کنند تا در زمان اجرای تغییر با مشکل مواجه نشوند. ۱۷ شهریور برای طرفداران اپل روز بزرگی است؛ زیرا انتظار می‌رود اپل در این روز از گوشی آیفون ۷ نیز رونمایی کند.

ارسال نظر