اطلاعات مردم نباید به شرکت‌ ها فروخته شود/ بررسی طرح حفاظت از داده‌ های فضای مجازی

رسانه کلیک - عضو کمیسیون صنایع و معادن،گفت: طرح حفاظت از داده‌ های فضای مجازی در دستور کار کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار دارد که در خصوص حفاظت از اطلاعات خصوص افراد در فضای مجازی است.

اطلاعات مردم نباید به شرکت‌ ها فروخته شود/ بررسی طرح حفاظت از داده‌ های فضای مجازی

به گزارش کلیک به نقل از خانه ملت؛ رمضانعلی سبحانی‌ فر عضو کمیسیون صنایع و معادن در خصوص طرح حفاظت از داده‌ های فضای مجازی، اظهار داشت: طرح حفاظت از داده‌ های فضای مجازی در دستور کار کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار دارد که در خصوص حفاظت از اطلاعات خصوص افراد در فضای مجازی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در اخبار آمده بود که طرح حفاظت از اطلاعات تلفن همراه در دستور کار است که اینگونه نبوده، عنوان کرد: این طرح حفاظت از تمامی داده‌ ها و اطلاعات اشخاص در فضای مجازی را شامل می‌ شود و از آنها حفاظت می‌ کند.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی افراد و مراکز آدرس، جنسیت، شماره تلفن و دیگر اطلاعات افراد را در اختیار دارند و با تفکیک سن و یا منطقه زندگی در اختیار شرکت‌ ها می‌گذارند، تصریح کرد: این مسئله تنها به منظور پیامک‌ های تبلیغاتی نیست بلکه از آنها استفاده‌ های دیگری می‌ شود.

ارسال نظر