امیدواری کاربران از ارائه ZPLH برای گلکسی S7

بر اساس آخرین گزارش ها، سامسونگ برای صاحبان و کاربران گوشی های گلکسی S7 و گلکسی S7 edge که قبلا در galaxy Beta ثبت نام کرده اند، نسخه جدیدی سیستم عامل اندروید یعنی۷٫۰  Android Nouget را در دسترس قرار داده است.

امیدواری کاربران از ارائه ZPLH برای گلکسی S7

به گزارش کلیک،سامسونگ از جمله شرکت هایی که با در دسترس قرار دادن نسخه جدید سیستم عامل اندروید نوقا ۷٫۰ یک قدم دیگر به رو نمایی نهایی از این سیستم عامل برای گوشی های پرچم دار این برند یعنی گلکسی S7 و گلکسی S7 edge نزدیک تر شده است.

این شرکت کره جنوبی فعال در زمینه تولید تلفن همراه، به تازگی از نسخه بتا جدید این سیستم عامل برای گوشی های پرچم دار خود رو نمایی کرده است. در واقع نسخه جدید ارائه شده چهارمین نسخه بتا از سیستم عامل اندروید نوقا از زمانی است که سامسونگ برنامه گلکسی بتا را برای کاربران خود ارائه داده است.جدیدترین Build از اندروید نوقا برای گوشی های گلکسی S7 و گلکسی S7 edge به نام ZPLH نام گذاری شده است. با توجه به اینکه اندروید نوقا در برخی از نسخه های گلکسی s7 اجرا شدنی نبود، حال با این بسته جدید، کاربران این گوشی ها نیز می توانند از آن بهره ببرند.

در این نسخه جدید بتا سعی شده است تا باگ های موجود در نسخه های قدیمی برطرف شود و از طرفی از نظر کاربری نیز بهبود یابد.

همچنینی بر اساس اخبار منتشر شده از وب سایت های معتبر، سامسونگ سعی کرده است که در این به روز رسانی هماهنگی و عملکرد سخت افزاری در گوشی پرچم دار خود را به نحو شایسته ای بهبود بخشد.

آن دسته از کاربران گوشی های گلکسی S7 و گلکسی S7 edge که در برنامه Galaxy Beta ثبت نام کرده اند هم اکنون دسترسی برای دانلود و به روز رسانی سیستم عامل گوشی خود را از طریق Galaxy app خواهند داشت.

متأسفانه شرکت سامسونگ امکان ثبت نام در برنامه Galaxy Beta را برای کاربرانی که به تازگی قصد ثبت نام در این برنامه را دارند بسته است و بنابراین قابلیت به روز رسانی سیستم عامل تنها برای کاربرانی که از قبل در این برنامه ثبت نام کرده اند امکان پذیر خواهد بود.

ماه گذشته، T-mobile در امریکا به گوشی های گلکسی S7 و گلکسی S7 edge اجازه داد کاربران آن ها اولین کاربرانی باشند که می توانند به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید نوقا دسترسی داشته باشند.

اما خبرهایی نیز منتشر شده است که کاربران گوشی های note 5، S6 و S6 edge به زودی به این به روز رسانی دسترسی خواهند داشت.

بر اساس اخبار منتشر شده سامسونگ به زودی در ماه آپریل ۲۰۱۷ یعنی اواسط فروردین ماه سال آینده از پرچم دار جدید خود گلکسی S8 رو نمایی خواهد کرد. اگر این اخبار واقعیت داشته باشد، می توان به این نتیجه رسید که سامسونگ در رویداد Mobile World که در ۲۷ فوریه ۲۰۱۷ یعنی اسفند ماه سال جاری حضور نخواهد داشت.

در واقع سامسونگ یکی از شرکت هایی بوده است که به طور ثابت در این رویداد شرکت کرده است و از گوشی ها و دستگاه های مختلف خود رو نمایی کرده است. البته سامسونگ از گلکسی S4 نیز در رویدادی در نیوروک که در سال ۲۰۱۳ میلادی برگزار شده بود رو نمایی کرد.

بر اساس گزارش های منتشر شده دلیل تاخیر سامسونگ برای رو نمایی از گلکسی S8 اتفاقاتی بوده است که برای Note 7 رخ داد بود. بر اساس تحلیل های انجام شده سامسونگ در حال بررسی دلایل آتش گرفتن Note 7 است و شاید این تاخیر در رو نمایی پرچم دار جدید به همین دلیل باشد. به نظر می رسد سامسونگ مصمم است که اقدامات لازم را انجام دهد تا دیگر چنین اتفاقاتی برای دستگاه های تولید این برند رخ ندهد.

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، دلیل آتش سوزی در گوشی های گلکسی Note 7 این بوده است که این شرکت به دلیل رقابت با اپل که در آن زمان قرار بود از گوشی های iPhone 7 و iPhone 7 plus رو نمایی کند، بوده باشد.

بر اساس اعلام سامسونگ، این شرکت قرار است از باتری هایی که شرکت ال جی تولید می کند در گوشی گلکسی S8 استفاده کند تا دیگر اتفاقات گذشته تکرار نشود.

ارسال نظر