عنوان Watch Dogs 2 از از دایرکت ایکس ۱۲ استفاده می کند

کمپانی فرانسوی یوبی سافت به صورت جدی بر روی ساخت نسخه بعدی بازی واچ داگز کار می کند و گویا از اشتباهات گذشته خود درس گرفته است. دایرکت ایکس ۱۲، جدیدترین API کمپانی مایکروسافت به حساب می آید که بر اساس ادعا سازندگان و توسعه دهندگان، در صورت استفاده از این ورژن دایرکت ایکس، گرافیک بازی روان تر و با کیفیت تر از گذشته خواهد بود. کم کم نسخه های رایانه های شخصی عناوین ویدیویی از DirectX 12 استفاده می کنند و گویا یوبی سافت نیز در نسخه بعدی بازی واچ داگز، از این نسخه دایرکت ایکس استفاده خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

عنوان Watch Dogs 2 از از دایرکت ایکس ۱۲ استفاده می کند

دایرکت ایکس ۱۲، جدیدترین API کمپانی مایکروسافت به حساب می آید که بر اساس ادعا سازندگان و توسعه دهندگان، در صورت استفاده از این ورژن دایرکت ایکس، گرافیک بازی روان تر و با کیفیت تر از گذشته خواهد بود. کم کم نسخه های رایانه های شخصی عناوین ویدیویی از DirectX 12 استفاده می کنند و گویا یوبی سافت نیز در نسخه بعدی بازی واچ داگز، از این نسخه دایرکت ایکس استفاده خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، مدتی پیش کمپانی بزرگ AMD اعلام کرد که نسخه دوم بازی واچ داگز از آخرین API کمپانی مایکروسافت یعنی دایرکت ایکس ۱۲ بهره می برد. این تمام ماجرا نیست چرا که ای ام دی در پست دیگر اشاره کرد که این بازی پرطرفدار در کارگاه های شرکت AMD در حال توسعه می باشد و به همین خاطر، هماهنگی این بازی با کارت گرافیک های این شرکت بهتر از همیشه خواهد بود.به عبارت دیگر، گیمرهایی که از کارت گرافیک های شرکت ای ام دی استفاده می کنند، با کیفیت بهتری می توانند این بازی بی نظیر را بازی کنند.

نسخه اول فرانچایز واچ داگز، توسط گروه GameWorks، اعضای کمپانی انویدیا، توسعه یافته بود که متاسفانه اعضای این تیم به خوبی عمل نکرده اند چرا که در بازی شاهد مشکلات گرافیکی فراوانی بودیم.

آقای Roy Taylor، این خبر را در شبکه اجتماعی توییتر تایید کرد و در صحبت های خود گفته است که بازی واچ داگز ۲ به صورت کامل با کارت گرافیک های کمپانی AMD هماهنگ شده اند و دارندگان کارت گرافیک های ای ام دی به راحتی این عنوان ویدیویی را تجربه خواهند کرد. همچین ایشان در توییتی دیگر اعلام کرد:

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک های رو به رو مراجعه فرمایید - #DX12 , https://t.co/enEXx76KZT @watchdogsgame @AMDRadeon pic.twitter.com/QIClPUS0BH

- Roy Taylor (@Roy_techhwood) March 28, 2016

نسخه اول بازی Watch Dogs در تاریخ ۲۷ می ماه سال ۲۰۱۴ برای کنسول های نسل هشتم و هفتم یعنی ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳، Wii U و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد. ایده ها و خلاقیت هایی که در این فرانچایز وجود داشت، بدون تردید بسیار جذاب و هیجان انگیز بودند که متاسفانه کمپانی یوبی سافت نتوانست به خوبی از پتانسیل این بازی استفاده کند. در نسخه اول این سری، مشکلات زیادی همچون مشکلات گیم پلی و گرافیک در بازی پدیدار بودند که مانع موفقیت این عنوان شدند. در زمان معرفی از این بازی در مراسم E3، شاهد گرافیک خیره کننده و باورنکردنی این بازی بودیم که انتظارات گیمرها و کاربران را بیش از حد بالا برد. در زمان عرضه این بازی، متاسفانه هیچ کدام از انتظارات برآورده نشد و شاهد یک گرافیک نسبتا خوب و معمولی ای بودیم که همین امر باعث شد که این بازی فروش بسیار خوبی را تجربه نکند. با توجه به این خبر منتشر شده، گویا یوبی سافت از اشتباهات پیشین خود درس گرفته و قصد دارد در نسخه بعدی این مجموعه، تمامی مشکلات را برطرف کند و این بازی را به یک شاهکار تبدیل کند.

البته هنوز کمپانی یوبی سافت به صورت رسمی نسخه دوم بازی واچ داگز را معرفی نشده و تنها در گزارش مالی خود، انتشار این بازی را تایید کرد است. طبق جزئیات و اطلاعات منتشر شده، احتمال می رود که بازی Watch Dogs 2 در اواخر سال میلادی جاری برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر شود و جایگزین خوبی برای بازی اساسین کرید باشد. همان طور که می دانید، امسال هیچ نسخه ای از فرانچایز اساسین کرید منتشر نخواهد شد و گویا یوبی سافت تمرکز خود را بر روی ساخت عنوان واچ داگز ۲ قرار داده است. به هر حال، باید تا برگزاری مراسم بزرگ E3 2016 صبر کنیم تا یوبی سافت به صورت رسمی از این بازی پرطرفدار رونمایی کند. همراه ما باشید.

در انتها این خبر، دیدگاه شما در رابطه با استفاده از دایرکت ایکس ۱۲ در بازی واچ داگز ۲ چیست؟ آیا گرافیک و کیفیت نسخه دوم این مجموعه نسبت به نسخه اول آن تفاوت چشم گیری خواهد داشت؟ به نظر شما یوبی سافت از اشتباهات نسخه پیشین به صورت کامل درس گرفته است؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر